- Hayatında neden hiç renk yok Blue ?

43 9 0
                                    

Blue o gün ölüm meleğini çok beklemişti. Ama gelen yoktu. Sadece bekledi saatler boyunca ... Sonunda bayıldı ve uyandığında bir bedene büründü. Bu yeni bedeni daha bir kaç saat önce ayrıldığı eski bedendi. Tek fark geçmişte olması. Bu durum 161 defa gerçekleşmişti. Sadece bir kaç saati kalmıştı 162. seferin olmasına artik farkindaydi. Saniyeleri bile biliyordu. Sadece oyalanacaktı artık.

Blue herşeyi tekrar yaşıyordu. Her en baştan. Kocaman bir 0(sıfır) .

Amanda bu durumdan sıkılmaya başlamıştı. Derin bir nefes aldı. Kanalı kontrol için olan sebepsiz soruyu tekrar sordu.

- Hey! Sana diyorum Blue neden donuyorsun ? Neden hayatında hiç renk yok ?

- Haa ? Ne oldu ? Nerdeyim ?

Amanda'nın bağırışıyla neler olduğunu anladi. Hala kendisinden yanıt bekliyordu. Cevap verdi.

- Hay.. - Nefesi yetmedi - Hayatımda renklere ihtiyaç duymuyorum.

Amanda ferahlamiştı bu cevabın ustune. Bu farklılık Blue'ya çekicilik katıyordu. Amanda da Blua'ya değer verenler listesine girmişti.

- Aslında düşündümde ismin hiç de öyle demiyor. 

Blue ,Amanda'ya gerçekleri söyleyemedi . Sadece sustu. Evet , bu konuda çok iyidir . Trendekilerle birlikte Amanda da çığlıklar atıyordu. Nasıl bir korku bu ? Blue'nun hiçte umrunda değildi trenin hızı sadece aradan bir kaç saniye geçtikten sonra Blue , Amandaya yönelerek şunları söyledi .

- Amanda, istersen başını eğmek isteyebilirsin ,dedi ve başını eğdi.

- Hayır Blue. Bu eğlencenin tadını çıkaracağım.

Blue bir şey diyemedi. Aradan henüz bir dakika geçmişti ki tren raylarının arasında kalan Jimmy'nin cansız bedeni yerlerde sürünüyordu. Blue  onu kurtarmaya çalışan kişilere "Boşuna uğraşmayın o ölecek!" demiyordu bu sefer. Çünkü her yolu denemeşti ama yine de Jimmy'i kurtamıyordu. Ecel dedikleri şey bu olsa gerek.

Ama insanlar her şeye rağmen kurtarmaya çalışıyorlardı. Galiba umut bazen kotu bir şey olabiliyor.


NOT : İLK BÖLÜMLER SIKICI FARKINDAYIM AMA TELAFİ EDİLDİĞİNİ GELECEK BÖLÜMLERİ OKUDUKÇA ANLAYACAKSINIZ . YORUM YAPIN BİDE :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mavili AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin