Mă urmărește, îl simt, alerg. Îmi e prea frică să mă întorc, nu vreau să o fac, îmi e teamă. Sunt terifiată de ceea ce mi s-ar întâmpla dacă mă opresc, nu pot, nu vreau să îmi vină sfârșitul, am atâte vise. Picioarele mele încep să amorțească, iar suflarea mea e tăiată. Îmi arunc privirea spre mâini unde găsesc tabloul ce se afla pe perete, făcându-mă să țip și să îl scap. Nu știu cum a ajuns în mâinile mele, dar el sigur are de-a face cu asta. Alerg cu lacrimi în ochi, gâfâind datorită lipsei de aer, alerg în gol, într-un neant. Totul e negru în jur, totul e liniștit. Picioarele îmi cedează și cad. Suflul său nu se mai aude, iar o liniște amplă se lasă asupra mea. Am scăpat.
Îmi șterg lacrimile și mă așez, deși nu pot vedea nimic, doar întuneric. Respir sacadat încercând să îmi restabilesc pulsul normal, însă reușesc cu greu. Îmi privesc încheieturile ce au început să sângereze din nou. Durerea îmi e prieten, dar nu mai vreau asta... Durerea mă acaparează, iar zeci de furnicături îmi apar pe șira spiinării.
Un râset mi se afundă în urechi, e aici. Prezența sa e simțită de toată ființa mea, lăsând un urlet să îmi scape. M-a găsit. Mâinile lui mă cuprind, încleștându-le pe abdomenul meu. Își mișcă nasul pe gâtul meu, trasându-mi claviculele și inspirând parfumul pielii mele. Îmi suflă în ceafă, iar mai apoi respirația sa se simte pe părul meu. Înghit în sec privind în gol, îmi simte teamă de ceea ce ar putea urma, de ceea ce ar vrea să facă, îmi este teamă de el, iar asta îi dă putere, îl face să fie deasupra mea, lăsând un om secătuit de viață.
Încep să tremur atunci când mâna lui îmi atinge obrazul, iar cealaltă îmi mângâie abdomenul. Mă întoarce brusc, fruntea sa fiind liptă de a mea. Își atinge nasul de al meu și respiră încet. Transpirația curge pe pielea mea ca zăpada. Închid ochii și rămân tăcută la atingerile sale ce devin din ce în ce mai brutale. Îmi suflă din nou în ceafă și spune răgușit:
-Ți-am promis, vei urma!
Mă trezesc în camera mea, transpirată și speriată. Totul a fost un vis, un vis urât ce s-a năpustit asupra ființei mele. Privesc în jur căutându-l cu privirea. Respir încet privind tavanul, a reușit să pătrundă în locul meu secret, unde eu sunt stăpâna, a reușit să pună mâna pe toată rațiunea mea. Sunt a lui.
EDITAT
CITEȘTI
Liderc - Demonul nopții(Wattys2016)
SpiritualSunt un cadavru al simţământului ce umblă pe tărâmuri primejdioase ale minţii, mă scufund în nebunia mea şi mă las purtată pe valurile plăcerii de către el, demonul ce se plimbă liber prin mintea mea şi îmi controlează toate acţiunile. Sunt marionet...