Puțin

675 106 3
                                    

          Priveam terifiată baia albă şi încercam să realizez ceea ce tocmai s-a întâmplat. A fost aici. Răceală pe care o emană încă se simte în jurul meu. Respirația lui tot se simte pe gâtul meu, iar corpul îmi tremură spasmic. Un scris de mână dezordonat se afişează pe oglindă, roşul sângeriu fiind prezent. Literele sunt scrise una câte una, tensiunea fiind constantă. Ochii mei reușesc să descifreze scrisul. Mă cutremur de spaimă. 

          -Încă puțin...

          Corpul îmi tremură iar pupilele mi se dilată. Aerul mi se oprește în gât, iar picioarele mi se dezlipesc de podea, simțind o strânsoare puternică înjurul gâtului. Din cauza durerii îmi ridic mâinile spre gât, căzând de la câțiva centimetrii față de sol. Impactul a fost ușor dureros, însă am reușit să mă stabilesc pe picioare. Îmi tremurau și mă sprijineam de chiuvetă, restabilindu-mi respirația 

          Vreau să părăsesc baia, dar o mână se simte pe spatele meu. O mână caldă, o căldură ce inspiră siguranță, o căldură... familiară. O adiere ușoară, de vară, trece pe lângă mine, iar mai apoi peste buzele mele. Înghit în sec când simt căldura pe buzele mele uscate.

          Mă las învăluită de căldura misterioasă relaxându-mi corpul. Inspir profund, apoi o bubuitură se aude. Oglinda e făcută în zeci de cioburi, însă scrisul plutește în aer, levitează. Îmi șterg ochii sperând să fie imaginația mea, însă nu se întâmplă nimic, scrisul începe să curgă transformându-se în sânge, creând o baltă mică în jurul picioarelor mele.

          Îmi aplec privirea și abia apoi realizez, pielea mea e crestată, sângele ce se scurge mărind balta. Privirea devine cețoasă și mă izbesc cu putere de pământ. Mai e puțin...


EDITAT

Liderc - Demonul nopții(Wattys2016)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum