Nocte daemonium

736 111 10
                                    

          Două cuvinte blestemate îmi traversează mintea continuu, intrând până în și cele mai ascunse gânduri. Două cuvinte ce îmi tulbură somnul, două cuvinte ce mă fac să par o nebună. Doar două cuvinte ce îmi termină sănătatea mentală încet, dar sigur. Două cuvinte ca două cuțite înfipte simultan în inimă. 

          El a dispărut, iar asta mă liniștește și mă panichează în același timp. Trupul meu se vindecă, dar mintea pleacă cu tot cu rațiunea mea. După apariția sa, am rămas stupefiată, totul era îngrozitor, iar tot ce îmi repetam erau cele două cuvinte. Încercam să le deslușesc sensul, le-am scris inclusiv pe caiete, oglinzi, geamuri, peste tot, nu le găsesc explicația, nu le găsesc traducerea. Câteva litere ce se derulează ca o piesă proastă în mintea mea, ce se proiectează ca un film pe retina mea și se învârt formând un amalgam de sentimente.  

          Un urlet se desprinde din gura mea, iar un val de lacrimi își face apariția, o să fie sfârșitul meu mental, râd ironic, scurt, dar pătrunzător, amintindu-mi de el. Asta e menirea lui, vrea să mă distrugă, să își bată joc de mine, să mă facă să delirez, să ajung în punctul suicidului. 

          Mă ridic și mă îndrept spre oglinda băii, apuc primul ruj și scriu din nou și din nou cuvintele ce nu îmi dau pace. Scrijelesc literele cu teamă, mâinile îmi tremură, iar literele sunt scrise ușor înclinate. Scrisul meu de mână e acum prezent pe oglindă, transmițându-mi fiori pe șira spinării. 

           muinomead etcon 

          Recitesc constant, apoi o parte din mintea mea lucidă își face apariția, realizând scrierea. Cuvintele sunt scrise de la capăt la început. Rescriu cuvintele în sens invers, apoi scap rujul izbindu-se de marmura rece din baie. Produce un sunet ascuțit și se adăpostește sub dulap. 

          Nocte Daemonium*

          Cuvintele îmi răstălmăcesc mintea, realizând că este vorba despre el, vrea să mă aducă în pragul nebuniei. 

***

*Demonul nopții , traducere din latină 

EDITAT

Liderc - Demonul nopții(Wattys2016)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum