2.část- Našel nás

4K 155 4
                                    

Nasedli jsme do auta, jeli jsme směr Brno. Kristen si sedla dozadu a spala, Denis si četl a já řídila.
Po dvou hodinové jízdě jsem zastavila na pumpě. Šla jsem do toho obchůdku a koupila 3 bagety. Zaplatila a vyšla ven, rozhlídla jsem se doleva, doprava uviděla jsem je.
Jakub a spol.
Nasedla jsem do auta, Kristen spala a Denis se zeptal co se děje.
"Probuď Kristen,, okamžitě!"
"Karin, co se děje?"
"Koukni se za sebe!!"
Podíval se a vzbudil Kristen. Šlápla jsem na plyn a rychle jsme se rozjeli. Podívala jsem se do zpětného zrcátka. Viděla jsem, že řídil Jakub. Začal nás pronásledovat. Jela jsem asi 220km/h. Byli jsme na dálnici, naštěstí tam skoro nikdo nebyl.
A do pr*ele. Zapomněli jsme v tom zpěchu natankovat.
Docházel nám benzín a tak jsem rychle zajela do uličky. Vystoupili jsme a běželi pryč. Dostali jsme se k lesíku. Kývli jsme na sebe a běželi do něj. Zaslechla jsem střelbu. Běželi jsme celkem rychle. Kristen řekla, že poběží zavolat policajty, Denis běžel vedle mě.
V tu chvíli jsem ale zakopla o kořen.
"Karin, pojď. Zkus vstát, dělej!"
"Já, nemůžu... Běž za Kristen a.."

Ani jsem nedokončila větu a před námi stáli oni. Jakub si stoupl přede mě. Chytil mě za paži a zvedl.
J "Neříkal jsem něco, princezno?!"
K "Sorry, ale zbytečnosti si v hlavě neuchovávám!"
J "Tak si myslím, že tohle si zapamatuješ!"
Dal mi facku a praštil se mnou o zem, v tom ale už zasáhl i Denis.

D "Ty debile, přestaň! Holku chceš mlátit, nejseš nic jinýho než srab!"
J "Já a srab, nee. Já tu potvoru jen vychovávám."
D "Ona to nepotřebuje, je to hodná holka!"
J "Kdyby byla tak hodná a poslušná tak by neutíkala."

Jakub se na mě podíval, ležela jsem na zemi, najednou mi z ničeho nic začala téct krev z nosu. Denis si ke mě klekl. Vzal kámen, studený a pak ještě jeden. Přiložil mi je za krk a na čelo. Po chvilce to přestalo.

D "Vidíš, ani se o ni nedokáže postarat!"
J "Nepodceňuj mě. Dokázal bych to! O Karin bych se postaral, pač ona je jiná. Byl jsem jí 'okouzlen', neprodal jsem jí ani za 5 mil., a.."
D "Tady o peníze nejde, tady jde o její zdraví. Ale ty neznáš nic jiného než prachy. Že?!"

Jakub se asi urazil a Denise znova střelil do nohy. Připlazila jsem se k Denisovi a dala mu ruku na ránu.
Teď jsem věděla, že pro mě má Jakub slabost. Tak jsem toho využila, začala jsem brečet.
J "Co je zase?!"
K "On,..."
Znuděne mávl pistolí a přišli nějací bodyguardi kteří vzali Denise někam pryč. Chtěla jsem jít za nima ale Jakub mě zadržel a hodil přes rameno. Začala jsem kopat a křičet.
Přišli jsme k autu, postavil mě před auto a někdo mi chytli ruce. Snažila jsem se vyvlíknout ale držel mě pevně, než jsem se vzpamatovala Jakub mi u pusy držel smradlavý hadřík. Poslední co jsem viděla byl jeho úsměv..

Mafiánská Růže 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat