3.část- Hrátky

4.5K 150 2
                                    

Probrala jsem se v bílé místnosti. Přišla jsem k zrcadlu u kterého už stál Jakub. Přitulil se ke mě a já se nechala svézt. Špatně jsem ale držela rovnováhu, měla jsem něco s kotníkem. Přidržoval mě. Došli jsme do obrovské místnosti, tam mě začal líbat. Začala jsem se bránit. Hodil mě na postel, rychle jsem vydýchavala. Chytil mě za nohy a znovu přitáhl k sobě. Zvedl mě a přitiskl ke stěně, začal ze mě strhávat oblečení, chtěla jsem se od něj držet co nejdál. Měl sílu, přitiskl si mě k sobě a já začal cítit každý jeho sval. Začala jsem mu podléhat.
Hodil se mnou o zem a začal si sundavat košili.
Měl krásné vypracované tělo. Znovu mě zvedl. Vzal mě do náruče. Pak pomalu postavil na nohy, stoupl si za mě, začal mi sahat na podbříško, pak na bříško, přejel výš. Zastavil se u prsou, poté přejel ke krku, začal mě lehce škrtit, vtom jsem se mu vyvlíkla. Přišla jsem ale zpátky k němu. Sahala jsem na jeho svaly, líbilo se mu to. Začala jsem ho líbat, když jsem popadala dech rychle jsem ho od sebe odtrhla.
Znovu si mě přitáhl. Odstrčila jsem ho ale on mě znovu k sobě přitáhl, pak mě hodil na postel. Začal si sundavat kalhoty. To co bylo uvnitř bylo velké, přišel ke mě a lehl si na mě. Pomalu mi sundaval kraťasy, potom mi chtěl rozepnout podprsenku.
Začalo se mi to líbit, už jsem se nebránila. Ležel nade mnou. V jeho očích byla vidět... radost?!
Naposled když mi něco takového dělal bolelo to, teď jsme se i to oba užívali.


Asi po hodině jsem se na něj usmála, lehce jsem se od něj odstrčila a popadala dech. Znova se ke mě připlazil. Přibližoval se, jeho oči byly plné radosti a vzrušení, jeho rty se ke mě přibližovaly. Začal mě sladce ale i drsně líbat. Vše jsem mu opětovala.
Po pár minutách jsme usnuli v obětí...

Mafiánská Růže 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat