5.část- Nejsi a nebudeš

3.7K 140 0
                                    

Podívala jsem se na ten test.....

Byly na něm 2 čárky což symbolizavolo, že v tom jsem.
Ale ne, otěhotněla jsem s nějakým chlápkem kterého ani pořádně neznám, chtěla jsem otěhotnět, ale s Filipem...
Jakub, pro kterého jsem jen dě*ka, který mě akorát znásilnil tak sním.....

Jakub asi po hodině přišel, bála jsem se mu to říct.
Přišel ke mě, podíval se na mě a kývnul hlavou. Sklopila jsem hlavu a podala mu test. Silně s ním hodil o zem, začal sám sobě nadávat, jakej je kripl, proč si nevzal kondom, proč tak riskoval.
Zakřičela jsem bolestí, cítila jsem něco v břiše. Tím křikem jsem Jakuba vytrhla z jeho samoužírání.

 Tím křikem jsem Jakuba vytrhla z jeho samoužírání

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sedl si ke mě a řekl starostlivě.
"Necháš si to vzít, nehodlám se o to starat. A pokud nepůjdeš na potrat tak to zařídím sám!"
Řekl to vážně a odešel, zamknul.
Lehla jsem si na postel a rozbrečela se. Jak můžu na potrat, když mě nikam nepustí, jsem tu jen vězeň který čeká na znásilnění, prodání a na další znásilnění. Jsem dě*ka, která měla to štěstí, že otěhotněla.

Z mého přemýšlení mě vzbudil Jakub který měl vedle sebe doktora. Teda doufám.
Jakub nás představil, doktor byl milý člověk a rozhodně milejší než Jakub.

Potom co mě prohlédl, odešel za Jakubem. Seděla jsem na posteli a přemýšlela jestli bych využila této chvíle a utekla bych.
Zvedla jsem se z postele, šla jsem ke dveřím. Vykoukla jsem a běžela po chodbě, vůbec nevím kam.
Zaslechla jsem kroky tak jsem přidala, kroky jsem slyšela stále víc. Rychle jsem se podívala za sebe. Rychlým krokem za mnou šel Jakub, s naštvanou tváří. Lekla jsem se a narazila do někoho.....

Mafiánská Růže 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat