6. část- Ptáček v kleci

3.6K 139 3
                                    

Narazila jsem do jedné z opiček. Chytl mě za paži. Přišel Jakub, s naštvaným výrazem přišel ke mě.
J "Neřekl jsem ti o tom něco?!! Pokusíš se zdrhnout a špatně dopadneš. Moje slova si k srdci nebereš, že?!"
K " Ne, měla bych snad?! A já ti taky něco řekla! Že se budu pokoušet utéct každou minutu. A ty mi neublížíš, to vím."

Vytrhnul mě z rukou gorily a odváděl pryč.

Šli jsme chodbou plnou obrazů trpících žen, celkem mě to děsilo. Došli jsme k místnosti, otevřel dveře a mě bolestivě popostrčil dovnitř. Byla tam jen hnusná postel, umyvadlo a starej záchod. Přitáhl si mě za vlasy k sobě.
"Chtěl jsem být milý, ale ty jsis to vybrala."
Řekl děsivě klidným hlasem. Hodil se mnou o zeď, na pár minut jsem ztratila vědomí.....

Probrala jsem se, všechno bylo rozmazané. Naproti mě seděl Jakub s.. páskem?!?! Když jsem se vzpamatovala, zjistila jsem, že se němůžu bránit, seděla jsem vedle postele, ruce přivázané k ní.
Přišel ke mě a jakoby mě uklidňoval.


Začal švihat opaskem, schytávala jsem to do zad a do obličeje, do nohou. Začala jsem brečet, křičet a krčila jsem se. Po několika ranách pásek zahodil, klekl si ke mě a řekl.
"Byl jsem ještě hodný."
"Já..já...já. Už nechci."
"Promiň, ale je to pro tvoje dobro, a pro zapatovaní!"

Odtáhl mi kolena od brady a začal mě kopat do břicha. Kopal i do toho nevinného tvorečka. Křičela jsem na něj ať toho nechá ale bolestí jsem ani nepopadala dech.
Když přestal znovu vzal pásek a začal mě s ním švihat.
Už jsem skoro nic necítila jen jsem viděla kaluž krve....

Mafiánská Růže 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat