Viděla jsem jen kaluž krve pode mnou.
Jakub se ale nesmál, jak to měl ve zvyku, cítila a slyšela jsem jeho hluboký dech. Podívala jsem se na něj skrz slzami prolitýma očima.
Rozmazaná postava se ke mě blížila. Ucítila jsem ruku na hlavě. Slyšela jsem Jakubův hlas.
"Nechtěl jsem, ale ty jsis to vybrala. Já už ti neublížím. Ale nechám to na někom jiném, já to dělat nemůžu. Trhá mi to srdce. A zítra přijede můj brácha Radim a ségra Veronika. Myslím, že se budeš chovat slušně.."Řekl chladně a odešel pryč. Znova jsem se rozbrečela, po chvíli jsem sebou začala cukat abych jsem se z tich provazů dostala.
Provazy se mi začaly zařezávat. Bolelo to ale nechtěla jsem přestat, chtěla jsem pryč.Když ruce byly už hodně od krve, dala jsem pauzu. Když už jsem ruce měla skoro venku, objevil se.. Adam, jedna gorila.
"Hmm.. takže princezna chce utíkat?! Myslím, že by Jakub nebyl rád."Vzal nějaký další provaz a svázal mě ještě pevněji. Začala jsem křičet protože provaz se zařezával až do masa. Potom vzal kabel, drát nebo nějakou věc podobnou biči............ KOŇSKÝ BIČ!!!
Vzal ho a začal s ním o mé tělo švihat.
Znova jsem začala brečet bolestí. Když asi po 15ti minutách přestal, pověsil bič na háček u dveří. Zavřel dveře a znovu jsem spustila hysterický brekot. I přes tu bolest a ponížení, že mě někdo jako oni mlátí bičem na koně, jsem znovu tahala a snažila se vymanit z provazů.Byla jsem celá od krve, všechno mě bolelo. Nic jsem skoro už necítila. Ruce od krve, záda od krve, obličej od krve a nohy to samé. Usnula jsem se slzami v očích.
Další den, brzo ráno
Probrala jsem se na posteli?! Všechno bylo od krve, jak já tak i povlečení a podlaha. Nebyla jsem k ničemu přivázaná a tak jsem se šla opláchnout. Podívala jsem se na sebe do zrcadla. Sama sebe jsem se lekla. Vedle umyvadla jsem viděla oblečení, nějaké šminky a nový hřeben.Převlíkla jsem se do čistého, věci od krve jsem hodila do kouta. Učesala jsem se a vlasy sepnula do culíku. Použila jsem asi půlku tuby
Make-upu, abych zakryla 'nedokonalosti'.
Pomalu jsem svoje bolavé tělo dostavila ke dveřím a chytla za kliku. A přede mnou......
ČTEŠ
Mafiánská Růže 2
RomanceKarin se chce změnit, aby mohla ochránit přátele. Bude to mít ale za potřebí?