O seară perfectă pentru puțină distracție cu prietenii. Eu, Rocky, Ren, Saito și Anna ne-am gândit să mergem într-un club. Bine... de fapt a fost ideea lor, eu nu am vrut sa vin, dar când am aflat că prietena mea cea mai bună, Anna, se duce, am fost nevoită să merg și eu. La cum îi cunosc eu pe băieți s-ar atinge de ea în orice moment. Nu pot să spun că dacă aș fi eu acolo nu ar face-o, doar că... nu știu... când sunt în preajma lor le pot comenta orice. Au spus ca e o idee bună, pentru că, dacă tot era ultima zi de vacanță, ar trebui să ne distrăm. Sincer, mă distram mai bine singură în patul meu, dormind la ora asta.
- Eve, te simți bine? Ești cam palidă.
Anna s-a apropiat de mine și mi-a pus mâna pe frunte, încercând să vadă dacă nu cumva aveam febră. După cum se uita la mine se observa că era îngrijorată. Dintre toți prietenii mei ea e cea mai normală. O cunosc încă din clasa întâi. Chiar din prima zi de școală se tot ținea după mine. Mergea și se uita mereu la mine, dar niciodată nu spunea nimic. Acum că mă gândesc, e chiar amuzant. Țin minte că într-o zi m-am enervat și am întrebat-o de ce se tot ține după mine. Tot ce a făcut a fost să se așeze pe banca din fața mea, apoi a sărit pe mine, la propriu. Am căzut pe spate cu tot cu ea. Am început amândouă să râdem și din acea zi am devenit cele mai bune prietene.
- Nu are febră. Pufoșenie mică, te simți bine?
- D-Da. Sunt bine, doar puțin obosită, în rest sunt okay.
- Vrei sa te duc acasă?
Oh, da. Cât aș vrea... dar nu pot. Trebuie să am grijă de idioata asta. Mereu se bagă în belele. Din cauză că are gura prea mare și comentează aproximativ tuturor. Nu știți cât de mult mi-ar plăcea să fiu și eu la fel. Aș putea avea și singură grijă de mine, dar măcar să pot spune ceea ce gândesc .
- Huh? Nu, stai liniștită, Annie, sunt bine. Oricum, cât mai avem până ajungem?
- Bine atunci... dar dacă te simți mai rău sau ceva de genul, să mă anunți, bine?
- Yup.
- Ren, unde naiba e clubul ăla de care ziceai? întrebă Saito enervat.
- Păi ajungem cam în cinci minute. Ai răbdare.
- Da, da, la tine de obicei cinci minute e jumătate de oră. La fel și când te îmbraci. Ai zis că mai durează trei minute și au trecut 20.
- Haide că știi că durează mai mult să mă pregătesc, dar acum vorbesc serios, ajungem în cinci minute. De fapt patru pentru că de un minut ne contrazicem.
Am început să râdem și chiar m-a surprins faptul ca am ajuns destul de repede. Clubul se numea Fun&Dance. Foarte ciudat nume, dar locul arăta destul de tare. Era plin de adolescenți și oameni cu vârsta de 20-30 de ani. Se pare că nu suntem singurii care s-au gândit să-și petreacă ultima zi de vacanță într-un club. Nu-mi părea rău că eram mai mulți. Nu se poate întampla ceva rău cu atâtea persoane în jur... nu?
- Eve, noi mergem să dansăm, vii și tu? m-a întrebat Anna.
- Nu, știi că nu îmi place să dansez..
- Okay. Noi mergem. Ai grijă, bine?
- Și tu, Annie.
Oficial eram singura din tot clubul care nu dansa. Și vorbesc serios, chiar eram singura. Mă simțeam prost să stau acolo pur și simplu, dar chiar nu le am cu dansul. Doar privind-o pe Annie pe ring mă făcea să râd. Se prostea și râdea încontinuu. Și se pare că a atras un băiat destul de drăguț. Norocoasa, dar dacă tipul ăla o atinge sau îi face ceva, o iau pe Annie și plec.
YOU ARE READING
What changed my life. *GXG*
RomanceTotul are acelaşi început, acelaşi sfârşit. Se va putea schimba ceva? Iubirea... e un sentiment măreţ, dar odată ce o găseşti trebuie să o preţuieşti şi să ştii să oferi acelaşi sentiment. Va fi o persoană capabilă să îi ofere acest lucru unei fete...