Bölüm 3 Mira

174 19 11
                                    

Arkadaşlar çok acemiyim ama bana yardımcı olursanız ilerlicem inşallah :) yorum yapın lütfen buna ihtiyacım var ~.~

Okula geldiğimde sinir olduğum Hande ve Dilara bağırarak kahkaha atıyorlardı.Dikkat cekme çabaları bölüm1. Bu kızlar bu kadar itici olmak zorunda mıydı diye düşünerek her zamanki yerime geçtim. Emir geç kalmıştı sanırım. Çünkü yan sınıfın önünden geçerken onu yerinde görememiştim.

Buğlem kapıdan sırıtarak girdi. Yanıma geldiğinde
   "Ne o yalnızsın. Eniştebeyciğimiz daha teşrif etmediler mi okula." 
 dediğinde gözlerimi devirdim. Emir'e eniştebey demekten bir türlü vazgeçmeyecekti herhalde. Emirle sevgili olduğumuz günden beri böyle diyordu.
     "Vazgeçmeyeceksin değil mi?" diyerek sırıttım. Gülerek hayır manasında kafasını iki yana salladı. Ben bu kızla napıcam diye düşünürken Caner geldi. Buğlem'e gözümle Caner'i işaret ettim:
     "Geldi senin romantik."
Uyuz çatla kıskançlıktan diye mırıldandı. Kıskanmak konusunda birazcık haklı olabilirdi. Caner çok fazla olmasada romantikti Emir gibi odun değildi en azından. Emirle neredeyse 1 yıldır birlikteydik.  En başlarda aramız çok iyiydi ama zaman geçtikçe Emir'in sevgisi azalıyor gibiydi. Sanki benden soğuyordu. Birlikte geçirdiğimiz vakit azalmıştı ama Canerle Buğlem'in arası hiç kötüye gitmedi.  Buğlem parmaklarını gözüme sokmaya çalışırken düşüncelerimden uzaklaştım.
     "Noluyo yine ne düşünüyorsun?" dediğinde omzumu silktim:
     "Hiiç."
    İnanmayan gözlerle bana bakarken Caner
      "Ne kaynatıyorsunuz yine?" dedi. Hande Caneri gördüğünde sesini artırarak konuşmaya ve gülmeye başladı. Birisi bu kıza böyle yaptığında daha itici olduğunu söylemeliydi.Buğlem bunu farketti, Hande'ye ölümcül bakışlar attı. Bana dönüp
        "Bir gün bu kız elimde kalırsa tutma beni." dediğinde kahkaha attım. Caner durumdan hoşnut bir şekilde:
      "Sevgilisini de kıskanırmış." dedi. Buğlem:
       "Çok yüz veriyorsun bu kıza."dedi ve suratını astı. Caner'in gözleri laf sokacağı zaman olduğu gibi parladı:
     "Mâlum onda olmadığı için. " dedi.
'Ooooo' diyerek Buğlem'e baktım. Gülümsemeye başlamıştı. O sırada Hande'nin yiyecekmiş gibi Caner'e baktığını farkettim. Buğlem de benim baktığım yeri gözleriyle takip etti ve Hande'yi gördü. Hande'nin gözleri Caner'den Buğlem'e kayınca gözlerini kaçırdı. Buğlem burnundan soluyarak yanıma oturdu.Fırstattan yararlanıp Caner'e Emir'i görüp görmediğini sordum. Bir süre kararsız kaldıktan sonra konuşmaya başladı :
     " Emir dün ailesiyle kavga edip evden çıkmış. Şimdi nerde oldugunu bilmiyorum."
   Yüzüme balyoz yemiş gibi oldum. Bu aralar bir sıkıntısı var gibiydi pek iyi görünmüyordu. Onun için üzülüyordum. Elimden bir şey gelmiyordu. Onu bu karanlık hayatından çekip çıkarmak ve bir daha üzülmemesini sağlamak istiyordum.  Ama o bana yardımcı olmuyordu. Ne zaman ona yardım etmek istesem beni tersliyordu. Moralim çok bozulmuştu. Çalan zille Caner sınıfa gitti. Emir ve Caner yan sınıftaydı.
       Ders başladığında dinleyemeyecek kadar üzgündüm. Kafamı sırama gömdüm. Tam uykuya dalacakken kafama yediğim darbeyle cin çarpmışa döndüm. Hoca kafama kalem fırlatmıştı.Ve şimdi kalemini benden istiyordu. İç sesim attığı gibi alsın derken onu susturup kalemi hocaya verdim. Hoca sert bir şekilde bana bakıyordu. Sınıftan gelen kahkaha sesleriyle somurttum. Hoca soru sorduğunda içimden gelen kahkaha seslerini bastırdım, hemen cevabı yapıştırdım. 'Dinlemediğim bilmediğim anlamına gelmez hocaa!' demek istesemde bu okulda geçireceğim yılları düşününce pek mantıklı gelmedi ve sustum. Sınıftan gelen kahkaha sesleri yerine uğultuya bırakmıştı. Buğlem gülümsediğinde içimden gelen sesleri duyabiliyordum:" Aferin kızıma! Nasıl da bozuldular! Yaşşa be!" Zaferle oturdum.
     Çalan teneffüs ziliyle Buğlem Caner'in yanına gitti. Ben eriniğim için sınıfta kaldım, bizim kızların sohbetine katıldım. Birkaç dakika sonra Buğlem koşa koşa yanıma geldi.
     "Hemen gelmen lazım acil!" dedi, kolumdan çekiştirmeye başladı. Aşırı merak duyguma hakim olamayan ben Buğlem'in peşine takıldım. Canerlerin sınıf kapısında bir kız vardı. Dikkatlice kızı inceledim. Bu kızı bizim okulda daha önce gördüğümü sanmıyordum. Yeni gelmiş olmalıydı. Kapıdan çıkan Caner yanımıza gelirken kız Caner'i beğeniyle süzüyordu. Buğlem bunu farketti ve sahiplenerek kolunu Caner'in koluna doladı. O sırada 'o benim, canım uza!' bakışı atmayı ihmal etmedi. Kız Buğlem'in hareketinden sonra aşağılayarak Buğlem'e baktı. Bunu farkeden ve kızı öldürmeye çalışan Buğlem'i zor tuttum.
    "Kim bu kız?" diye tısladı Caner'e. Caner onun sinirli halinin aksine gülerek cevap verdi:
    " Aman da aman! Beni nasılda kıskanırmış." Buğlem'in yanağından fıstık almaya çalışınca Buğlem daha çok sinirlendi. Çatık kaşlarıyla:
    "Kim bu kız dedim sana?" dedi. Caner omuzlarını silkip cevap verdi:
     "Sınıfa yeni gelmiş. Adı Mira." dediğinde bu kız bizi çok uğraştıracak diye düşündüm.

DumanaltıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin