Capitolul 1-Ce!? Stau în camera cu Cap de Mătura!?

6.5K 236 190
                                    

ATENTIE! CARTEA ARE NEVOIE DE AJUSTARI MAJORE! O CITIȚI PE PROPRIA RĂSPUNDERE!

<<--------------------------------------------------->>

Hey! Numele meu este Abby Andreea Tomlinson. Am 17 ani, par caştaniu şi ochi căprui. Şi da, ați auzit bine, sunt sora faimosului Louis Tomlinson, yey! *sarcasm* Toate chestile ce se întîmplă in momentul de fata sunt din vina lui, bravo Tommo! You are the best!*sarcasm*

-Haide, Abby, e doar pentru 3 luni, te rog!

-Nu, nu, nu şi iaraşi nu!

-Ce e asa de rau încât nu vrei sa mergi în turneu cu fratele tau?

-Mamă... Vorbim aici de 3 luni, petrecute cu nişte nesuferiți.

-Abby, ți-am mai spus, eu cu tatăl tău trebuie să plecăm cu nişte afaceri.

-De ce nu pot sta singura? Sunt aproape majoră! Spun eu mîndră.

-Majoră?! Să fim serioşi Abby, nu ştii să faci nişte oua prajite, dar anumite să stai singura 3 luni într-o casă!

-Mama...

-Şi.. mereu ai spus ca vrei sa petreci mai mult timp cu fratele tau! Baga ea niste apropouri.

-Da! Dar mereu cînd plecăm într-o vacanță apăreau şi idiotii ăia!

-Sunt colegi de trupa, Abby!

-Da? Pai de cînd colegii de trupa merg împreună la toaletă?

-Heey! Am sosit! Ne întrerupe Lou, anunțîndune ca a sosit.

-Hey, Lou! Am spus eu indiferenta.

-Stai, unde e micuță ta armata? Spun eu făcînd niste semne părînd dezgustată.

-Ce armata?

-Stii tu, viermii ăia!

-Abb, ce tot bolboroseşti tu acolo?

-Oh! Idiotii Lou, idioți nu sunt cu tine?Izbucnesc, de parca nu stie despre ce as vorbi.

-Aaaaaa! Nu, pentru c..... Stai! I-ai facut idioți? Spune Lou uimit (e bun actor pentru unul care face parte dintr-o trupa de gay)

-Mmmmm... Nu! De unde îți vin prostiile astea? Spun prefăcinduma ca nu stiu despre ce vorbeste, el doar a chicotit şi a venit să ma îmbrațişeze.

-Eşti gata? Schimba subiectul.

-Pentru ce? Spun eu confuză...

-Să placam în turneu! Dăăăăă! Spune el de parca ar fii evident.

-Nu si tu!

-Mamă, încă nu ai convins-o? Spune el dezamăgit.

-Nu, din păcate nu!

-Mmmmm... E, ok! Nu trebuie să o forțăm.

-Însfîrşit cineva mă înțelege, Jesus!

-Heeey! Oh, nu! Nu, nu, nu e un alt vierme! Şi e si creț! Stiti ce insemana asta? Vierme creț!

-Hey, Harry! Ce faci aici? L-a întrebat Lou. (Asta ma întreb si eu!)

-Paii..... Nu ai spus că trebuie să o luam pe cotoroan...... Mmmmm. Pe dulceața de Abby?

-Cum mai facut? Cap de Matură ce eşti!

-Ok! Dacă eu sunt cap de matură atunci tu eşti ba.......

-AJUNGE! Abby, mergi cu băieții în turneu şi punct. Pleacă şi făți bagajul. Spune mama vizibil iritată de faptul ca eu şi Harry ne certam întruna.

Prinsă Cu One Direction |Volumul 1 & 2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum