,,Sheph, já s tebou na ten koncert prostě nepůjdu" křičela jsem do telefonu.
,,Ale Mio, nemůžeš mě tam nechat samotnou. Musíš na něj zapomenout a tohle je ten nejlepší způsob, jak se zbavit myšlenek na toho blbce,, vzdychla smutně do telefonu.
Slzy mi začaly stékat po tváři, můj hlas se chvěl a já nebyla schopna říct ani půl slova. Odložila jsem telefon a plácla sebou do postele. Mé tváře se začaly plnit slzami. Nebyla jsem schopna o tom s nikým mluvit.
xxxxxxxxxxxxxxxx
Jestli se ptáte co jsem vlastně zač, mám pro vás stručnou odpověď - momentálně ten nejvíc ztracený člověk. Kdo by řekl, že člověk, který vám je nejblíž vám tolik ublíží?
Kdybych se měla popsat , řekla bych o sobě, že jsem velký pesimista s občasnými výjevy optimisty. Moje postava je štíhlá, moje nebesky modré oči se dokonale hodí k mým čokoládovým vlasům, které mi sahaní pod zadek.
Jsem strašně paličatá a starostlivá, takže vyhrát hádku se mnou je nemožné.
Bydlím v malém městečku, ale za to v bohaté čtvrti v San Francisku. Od malička jsem vychována jako ta nejslušnější panička a věřte mi, že to není žádná sranda. Každodenní program, který se nikdy nesmí změnit.
Moji rodiče jsou zazobanci první třídy. Matka šéfredaktorka v nejznámějším časopisu Elle a otec je právník v jedné společnosti v San Francisku. Kupují si mě penězi a myslí, že mi to vrátí jejich výchovu. Blbost.
Mám dva nejlepší kamarády - Stephanie a Matta. Ti dva spolu mimochodem chodí a také bydlí. Cítím se jako křen, když s nimi někam vyrazím a ti dva se na každém rohu jen oblizují.. Fuj!.
Jiné kamarády nemám, protože jsem ve škole známá jako "Ta zazobaná,, , "Ta namyšlená,, a bůhví o kolika přezdívkách ještě nevím.
Myslete si co chcete , ale být bohatá je pěkně na houby.Jo a abych nezapomněla. Miluju vážnou hudbu!
Doufám, že se vám můj příběh bude líbit. Mám v plánu do toho přimýchat i nějaké drama a romantiků , kterou všichni máme určitě rády:)
Snad se vám bude hezky číst.
ČTEŠ
Dej svému životu jméno.
Teen FictionUmíte si představit, že se během jednoho večera stanete naprosto jiným člověkem s naprosto jiným pohledem na svět? Přesně tohle se stalo Mie, dříve uznávané čelistce se stypendiem na prestižní škole. Co bude muset obětovat, aby mohla být tím, kým do...