,,Uvidíte, co jsem teprve Já zač!"
Radostně jsem skočila do postele, přitiskla si svého milovaného plyšáka k tělu a spokojeně usnula.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Paprsky slunce se proplétaly mezi mými okny a to znamenalo, že je čas vstát. Díky bohu byla sobota a tak jsem se mohla vyvalovat , jak dlouho jsem jen chtěla. Z postele mě dostal až můj zvonící telefon, který jsem si večer nechala na psacím stole, tudíž jsem se musela zvednout a vzít ho. Než jsem se k němu dobelhala, zvonit přestal. Podívala jsem se na displej, kde jsem zjistila, že mi volala Stephanie. Když jsem odemkla svůj mobil, zjistila jsem, že mám pět zmeškaných hovorů od Stephanie, jeden od neznámého čísla a dalších pět zpráv od Steph. Co se sakra děje?Sheph: SOS
Steph: Země volá Miu!
Steph: Mio , sakra kde vězíš?
Steph: Slíbila jsi, že dorazíš.
Steph: Prosím .. Doraz co nejdřív
,,Sakra!" pomyslela jsem si. Vždyť já jsem Stephanie slíbila, že s ní dneska půjdu nakupovat.
Rychle jsem běžela do koupelny, kde jsem si rozčesala své hnědé vlasy, vyčistila zuby a běžela zpátky ke skříni, kde jsem si vzala černý crop-top, kraťasy a černo-červenou kostkovanou košili, kterou jsem si uvázala okolo pasu.
Rychlostí blesku jsem vyběhla z baráku. Vzala jsem to kolem kavárny, kde jsem narazila na Joshe. Snažila jsem se ho ignorovat, ale věděla jsem, že se na mě dívá.
,,Mio!" křičel. ,,Zastav se!"
Ignorovala jsem ho a běžela dál, už tak mám zpoždění. Běžela jsem přes park, ve kterém jsme se s Joshem seznámili a neodpustila jsem si pár slz, když v tom okamžiku jsem jen cítila náraz a následoval můj pád na zem.
,,Au!" vyjekla jsem. ,,Dávej pozor blbečku" vyprskla jsem na osobu, která mě srazila.,,Pardon slečno. Moc se vám omlouvám" řekl.
Podívala jsem se na něj a ztuhla jsem.
,,Panebože .." pomyslela jsem si. Jeho oči byli krásně čokoládově hnědé, jeho úsměv mi nedovoloval se zvednout. Seděla jsem tam a upřeně se na něj dívala.
,,Je vám něco?" byl zděšený.
,,Nene, jsem v pořádku." odpověděla jsem. Podal mi ruku na náznak pomoci ke zvednutí. ,,Děkuju vám." usmála jsem se na něj.
,,Ale jakýpak vám - jsem Lucas" usmál se na mě a já si všimla, že v rtu má nevýrazný piercing.
,,Mia" opětovala jsem mu úsměv.
Z jeho krásných čokoládových očí mě odtrhla až myšlenka na Stephanie.
,,Bože, Steph. Omlouvám se, musím běžet" vyjekla jsem.
,,Oh, koukám, že máš na spěch" řekl smutně.
,,Omlouvám se, ale už musím" řekla jsem a odběhla.
,,Počkej!" volal na mě. ,,Uvidím tě ještě někdy?"
,,Často bývám v kavárně za rohem" zakřičela jsem z dálky.
Jen se usmál.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Když jsem doběhla před dům Stephanie, zazvonila jsem. Celá udýchaná jsem čekala. Asi za dvacet sekund vyšla Stephanie. Zírala jsem na ní s otevřenou pusou. Její krásné blond-hnědé vlasy měla mírně navlněné zakryté pod kloboukem, který jí hezky ladil s jejími brýlemi. Měla tmavý crop-top s malými kytičkami a vysoké džínové kraťasy a k tomu měla krásně ladějící doplňky.,,Tyjo, Stephanie. Vypadáš nádherně" pochválila jsem jí.
,,Děkuju Mio. Jsem sice polichocena, ale to neznamená, že nejsem naštvaná. Měla jsi tu být už před dvěma hodinami" zněla dost naštvaně.
,,Steph .. omlouvám se. Zaspala jsem" klesla jsem s hlasem.
,,Za to mě dneska zveš na latté" řekla se smíchem a objala mě kolem ramen.
,,To je jasné" oplatila jsem jí úsměv.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
,,Mio!" křičela na mě Stephanie přes skoro celý krám. ,,Pojď se podívat tenhle klobouk".
Během chození po obchodech jsem zaslechla známý hlas. Amber. Bože, jak já jí nenávidím. Pošla kolem nás, hodila jsem na ní vražený výraz a ona mi ho opětovala. Mrcha.
,,Em, kašli na to." táhla mě od ní za ruku. ,,Půjdeme si do Victoria's udělat radost. Jen ať Josh vidí, jakou chybu udělal" snažila se mě povzbudit.
Prohrabávaly jsme se různými podprsenkami a kalhotkami. Stephanie si vybrala fialový krajkový komplet.
,,Em, myslíš, že se tohle bude Mattovi líbit?" mávala před mým obličejem fialovými kalhotkami.
,,Jsi nechutná Steph" odpověděla jsem.
Já si vybrala set světle modrých krajkových kalhotek a černých podprsenek.
Po tom, co jsme obešly snad všechny obchody, zabalili jsme to v KFC. Dali jsme si jen pití a hranolky. Obě jsme neměly moc hlad.
,,Mio, víš jak jsme mluvili o tom rockovým koncertu?" začala znova Stephanie.
,,Steph, už jsem ti to říkala. Není to nic pro mě" odsekla jsem.
Začala mě znova přemlouvat. Každopádně jako vždy. Asi po desetiminutovém přemlouvání mi už došli nervy.
,,Fajn Stephanie. Půjdu tam s tebou"
,,Opravdu? Panebože Em! Jsi úžasná" řekla s nadšením.
,,A ty zas otravná Stephanie." usmála jsem se na ní ironickým úsměvem.
Viděla jsem, jak moc šťastná je. Byla jsem šťastná i já. Myslím, že to zvládnu. Snad tam teda neumřu na ohluchnutí.
Při odchodu z obchoďáku na mě Steph byla hrozně milá. Nejspíš o to opravdu moc stála. Byla jsem ráda, že jsem povolila.
Tak to by byla další kapitola. Jen se chci zeptat, jestli nebude vadit, když budu do textu přidávat fotky, aby jste měli nějakou tu představu :)
Děkuju za liky a zhlédnutí, doufám, že se vám líbí :)
[Na fotce Mia]VeronikaBrooks xx
ČTEŠ
Dej svému životu jméno.
Novela JuvenilUmíte si představit, že se během jednoho večera stanete naprosto jiným člověkem s naprosto jiným pohledem na svět? Přesně tohle se stalo Mie, dříve uznávané čelistce se stypendiem na prestižní škole. Co bude muset obětovat, aby mohla být tím, kým do...