9.kapitola

159 12 3
                                    

Po příjezdu domů, jsem rychlostí blesku vyběhla směrem do mého pokoje. Nechtěla jsem se s nikým bavit.
Plácla jsem sebou do postele a cítila, jak mi po tváři pomalu stékají kapičky slz.

Měla jsem v hlavě jen Lukase. Nechtěla jsem ho takhle opustit. Co když ho už nikdy neuvidím? říkala jsem si v duchu.

Zvedla jsem se z postele a přešla k mému pracovnímu stolu. Otevřela jsem notebook a najela na zprávy se Stephanie.

Mia: Steph, omlouvám se, že jsem tak vypadla. Dozvěděl se to můj otec, musela jsem pryč. Jestli uvidíš Lukase .. Prosím, řekni mu, že se moc omlouvám.

Nebyla jsem si jistá, jestli Stephanie můj vzkaz vyřídí a tak jsem se rozhodla vyřídit ho sama. Vzala jsem do ruky telefon a vytočila Lukasovo číslo. Snad už nehrají.

Lukas: Mio?
Mia: Lukasi?
Lukas: Kde jsi? Proč mi voláš?
Mia: Lukasi, musela jsem odjet.
Lukas: Co? Proč? Kde jsi?
Mia: Jsem doma Lukasi, vysvětlím ti to.. někdy.
Lukas: Někdy?
Mia: Myslím tím, někdy až se uvidíme.
Lukas: A co když to někdy je teď?
Mia: Jak to myslíš?

Lukas položil váš hovor.

V zápětí mi přišla sms.

Lukas: Vylez na balkón

Splnila jsem jeho přání a otevřela balkónové dveře. Na balkóně nikdo nebyl. Uslyšela jsem písknutí. Nahnula jsem se z balkónu. Lukas. Stál tam. Moji motýlci začali poletovat.

,,Lukasi" špitla jsem.
,,Mio" usmál se. ,,Proč sis myslela, že se neuvidíme?" byl smutný.
,,Protože ty jsi rocková hvězda. Máš koncerty a v každém městě poznáš tolik holek.." tentokrát jsem byla smutná už i já.
,,Pojď dolů, musím ti něco říct." řekl najednou bez odpovědi na mojí předešlou větu.
,,Nemůžu." řekla jsem co nejtišeji.
,,No, tak v tom případě půjdu já nahoru" řekl rázně a než jsem se nadála, lezl po keři, který máme kolem sloupů.
,,Ty jsi blázen Lukasi" řekla jsem s úsměvem na tváři.
Přistoupil ke mně.
,,Možná jsem blázen Mio, ale to, co jsi ve mně Ty vyvolala, ve mně ještě nikdo nikdy nevyvolal."
Jen jsem tam tak bezmocně stála a hleděla Lukasovi do jeho hnědých krásných očí.
,,Hned co jsi do mě zarazila v tom parku jsem věděl, že nejsi jako ostatní Mio" přibližoval se.

,,Chtěl jsem tě poznat. Chtěl jsem o tobě vědět naprosto všechno. Chtěl jsem, aby jsi byla v mé blízkosti." řekl tiše.
,,A co chceš dál?" zeptala jsem se.
,,Teď? Teď tě chci políbit." naše rty od tebe dělily jen tři centimetry a mně se v hlavě začalo vyskytovat takových otázek.
Během pár sekund přerušil naší tří centimetrovou mezeru a přitiskl své rty na ty mé. Byly tak teplé a já se jich nemohla nabažit. Začala jsem spolupracovat.
Chytl mě za pas a přitáhl si mě k sobě. Já mu dala ruce kolem krku a užívala si každou sekundu s ním.

,,Lukasi" přerušila jsem ho.
,,Copak krásko?" špitl
,,Co teď?" měla jsem v hlase strach.
,,Co tím myslíš teď?"
,,Co teď s námi bude?"
jen sklopil obličej. Nechala jsem ho se do mě zamilovat a teď je konec. On odjíždí do jiné země a já tu zůstanu .. Odkopnutá vlastní chybou.
,,Lukasi, podívej se na mě." zvedla jsem mu rukou bradu.
,,Počkám na Tebe." v zápětí se mu na tváři vyskytl malý úsměv.
,,Budu za tři měsíce zpátky Mio. Uběhne to rychle. A pak už jen Ty a já."

,,Slibuješ?" zeptala jsem se.
,,Slibuju." odpověděl.

S Lukasem jsme se rozloučili a já se musela vrátit do svého pokoje. Slíbili jsme si, že si během toho čtvrt roku budeme psát a volat.
Byla jsem šťastná a zároveň nešťastná.
Nevím co z toho mělo větší váhu.

Odebrala jsem se do koupelny, kde jsem ze sebe smyla dnešní líčení, osprchovala ze sebe smrad klubu a cigaret a oblékla se do šedých tepláků a černobílého crop-topu s dlouhými rukávy.

Odebrala jsem se do koupelny, kde jsem ze sebe smyla dnešní líčení, osprchovala ze sebe smrad klubu a cigaret a oblékla se do šedých tepláků a černobílého crop-topu s dlouhými rukávy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po té jsem si odestlala svou postel a vzala si notebook, abych si mohla pustit nějaký film.
Vybrala jsem Zápisník jedné lásky, přece jenom jsem měla smutnou a zároveň zamilovanou náladu, takže tenhle film byl naprosto ideální.

U konce filmu se mi zavírali oči. Skoro jsem upadla do říše snů.

×píp×

Lukas: Sladké sny princezno.

Usmála jsem se do prázdna.

Opravdu se tohle děje?

Jsem šťastná.

Mia: Dobrou noc Lukasi.

S pocitem štěstí jsem usnula.


Další kapitola za náma! Hrozně chci poděkovat za 1k views a 103 hvězdiček! Udělali jste mi obrovskou radost!
Kdyby jste někdo chtěl napsat názor na vaší povídku nebo tak, určitě napište do zpráv! Já si to moc ráda přečtu a napíšu svůj názor!
Jste úžasní!!
VeronikaBrooks xoxo

Dej svému životu jméno.Kde žijí příběhy. Začni objevovat