Ta noc była cudowna! Miałam taki piękny sen! Nie chciałam się z niego obudzić. Śniło mi się, że poznałam chłopaka. Poprostu mój ideał! Miał ciemno brązowe włosy i piwne oczy. Był taki miły i miał na imię Kuba.
Kuba, Kuba, Kuba, Kuba... To imię cały czas chodzi mi po głowie!
Gdy sie obudziłam, zamykałam oczy i chciałam powrócić do snu, ale niestety nie było mi to dane. Budzik dzwonił już piąty raz, a ja nadal myślałam o Kubie.
Nie chciałam iść do szkoły, ponieważ miałam sprawdzian z fizyki. Nauczycielka stwierdziła, że musi zrobić nam sprawdzian, ponieważ mamy zaległości i musi sprawdzić czy umiemy materiał. Jak ja ją kocham! (SARKAZM).
Nie chętnie ubrałam się, zwięłam przysznic, szybko pomalowałam, zjadłam jabłko i wyszłam z domu.
Do szkoły miałam iść z Majką i z Leną. Opowiedziałam im o moim śnie i o tym, że nigdy w życiu nie widziałam tego chłopaka na oczy!
Tak bardzo chciałabym z nim porozmawiać choć przez chwilę... A co jeśli on nawet nie istniał i nie istnieje?!
Tak bardzo za nim tęsknie! Zakochałam się w chłopaku ze snu! Wiem, że jest to chore ale to nie moja wina! Sama nie wiem co się ze mna stało. To pierwszy chłopak w którym się naprawdę zakochałam! Nigdy nie myślałam, że kiedykolwiek się zakocham, ale to samo przyszło.
Najgorsza była świadomość, że mogę go nigdy nie spotkać, bo to był tylko sen! Ale gdzieś głęboko w sercu czułam, że kidyś go zobacze i zakocham się jeszcze bardziej.
Na sprawdzianie z fizyki wogóle nie mogłam się skupić. Ciagle myślałam o Kubie. Na pewno gdybym go spotkała ( co jest raczej mało możliwe) nie umiała bym wydusić z siebie słowa.
Na ogół jestem dosyć nieśmiała. Tak jak już wiecie, wolałabym siedzieć owinięta kocem, przy książce lub filmie (zapewne jakimś beznadziejnym i żałosnym romansie) niż imprezować, tańczyć...
Eh! Kiedy te lekcje się skończą! Mam ochote wyjść z tego strasznego miejsca, trzasnąć drzwiami i nigdy nie wrócić.
Nareszcie dzwonek! Wyszłam na korytarz, wyjęłam komórkę i podążałam w stronę szafki.
Nagle poczułam, że ktoś tajemniczy złapał mnie za ramię.
- Ej, chyba zgubiłaś portfel...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej hej! To ja Ala ;*
Chciałam podziękować wszystkim osobą które mnie zaobserwowały lub zamierzają. Dziękuje za miłe przyjęcie!
Polecam zaobserwować mój profil tym którzy jeszcze tego nie zrobili!
Mam nadzieje, że nie zabijecie mnie na końcówkę, bo wiem, że jesteście ciekawi kim bedzie ta tajemnicza osoba!
Następny rozdział już niedługo 😘