Sofija visa gyvenimą lauke, kad ja pagrobtu. Sianakt ir visi Gavaldeno vaikai blaškėsi lovose. Jei mokyklos direktorius juos pasiims, jie niekada nebegrys. Niekada negyvena tikro gyvenimo. Niekada nebematys šeimos.
Sianakt visi vaikai vagį raudonomis akimis ir žvėries kūnų, ateinanti išplėsti juos iš patalo ir nuslopinti riksmu. Tačiau sofija sapnuoja princus.
Ji atvažiuoja i jos garbei pilyje iškelta puotą ir išvysta salėje šimtą gerbėjų, tačiau daugiau merginų nėra. Pirma karta matau vaikinus kurie manęs verti, pamano ji, eidama pro rikiuote.
Zvilgus tankus plaukai, net per marškinius matosi raumenys, oda lygi, idegusi, visi gražus ir demesingi, kaip dera princams. Bet kai ji priėjo prie saunesnio už kitus vaikino vaiskiai mėlynomis akimis ir smekliskai baltais plaukais, o juk su tokiu įmanoma ilgai ir laimingai...
Sales siena pramušė plaktukas ir išnešiojo princus i gabalus...Sofija atsimerke. Rytas. Plaktukas tikras. Princai-ne.
- teve , jei aš miegu trumpiau kaip devynias valandas, man užgimsta akys.
- visi pliauskia, kad symet būsi paimta tu, - tarė tėvas, plaktuku kaldamas kreiva strypą prie jos miegamojo lango, Kuri jau ir taip visiškai slėpė spynos, smaigai ir varžtai. - žmonės pataria nukirpti tau plaukus ir purvu ištepti veidą, lyg aš tikeciau niekais apie fėjas. Bet čia niekas sianakt nepateks. Kaip čia sėdžiu,- vietoj sauktuko jis trenkė kurtinama smūgį.
Sofija pasitryne akis ir susiraukė pažvelgus i kadaise toki žavi langą, dabar tinkama tik raganos lusnai.
- spynos. Lyg niekas anksčiau apie tai nebūtų pagalbinės.
- nesuprantu, kodėl visi mano, kad pasirinkta tu,- stebėjosi tėvas. Zili plaukai buvo sulipę nuo prakaito, - jei mokyklos direktoriui reikia geru vaiku, jis pasiims gunildos dukterį.
- balą ? - nustero sofija.
- tai mergaitei nieko neprikisi - toliau kalbėjo tėvas - atnesa tėvui i malūną pačios išvirtus pietus. jų likucius atiduoda vargsei senei aikštėje.
Sofija išgirdo tėvo balse pyktį. Ji ne karto nepagamino tėvui sočių pietų, net po motinos mirties. Ir turi priežastį ( aliejus ir dūmai užkimšti odos poras ) , bet ji supranta, kad jam skaudu.
BẠN ĐANG ĐỌC
Gėrio Ir Blogio Mokykla.
Ngẫu nhiênNa..ne visi turi galimybe perskaityti šią knyga, todėl aš ja perasysiu i čia. Gražiausia Gavaldeno mergaite Sofija visada žinojo esanti princese. Ji per daug gera savo pilkam gyvenimui, netobulai seimai ir draugams. O atsiskyrele akiplesa Agata su s...