- dabar ji eina i miesteli - atsake Agata - namie ligoniu nesulaukia. Turbut vieta atbaido.
- veikiausiai - pritare Sofija juk niekas nepatiketu Agatos motinai gydyti net vystyklu berimu apie sunkias ligas ne kalbet neverta. - kapinese zmonems nejauku.
- kapines turi pranasumu - nesutiko Agata - nei smalsiu kaimynu, nei keliaujanciu prekiautoju, nei itartinu draugiu nesinu kaukemis veidui ir dietiniais sausainiais, tvirtinanciu kad tau vieta Blogio mokykloje stebuklingoje pasaku salyje - Ji smagiai ibreze degtuka.
Sofija padejo ant zemes degtuka.
- vadinasi dabar jau as itartina.
- kas taves prase ateiti ? Man labai gera vienai.
- Tu visada mane isileidi.
- Nes tu visada atrodai baisiai vienisa. - tare Agata - Ir man taves gaila.
- Tau manes gaila ? - Sofijos akys suzaibavo. - Dziaukis kad bent kas uzsuka taves aplankyti juk daugiau niekas nesiryzta. Dziaukis kad as su tavim draugauju. Dziaukis kad as gera mergaite.
- taip ir maniau !- uzsiplieske Agata - Aš - tavo geras darbas ! Tavo kvailu prasimanymu auka !
Sofija ilgai tylejo.
- Galbut susidraugavau su tavimi kad padaryciau ispudi Mokyklos Direktoriui - galu gale prisipazino ji - Bet dabar draugauju ne vien del to.
- Nes as tave perpratau - suniurnejo Agata.
- Nes tu man patinki.
Agata atsisuko.
- Manes cia niekas nesupranta - tare Sofija ibedusi akis i rankas - O tu supranti. Tu matai kokia as. Todel as vis grizdavau. Tu jau ne mano gerasis darbas Agata.- Sofija pakele akis - Tu mano drauge.
Agatos kaklas apsipyle raudoniu.
- kas ne taip ?- surauke kakta Sofija.
Agata susiguze po suknele.
- Tiesiog...aš...aš nepratusi prie draugu.
Sofija nusisypsojo ir paeme jai yz rankos.
- ka gi nyo siol draugausime naujojoje mokykloje.
Agata suaimanavo ir istrauke ranka.
- Tarkim as kvaišteliu kaip tu ur deduosi tikinti siais niekais. Kodel as tureciau eiti i nedoreliu mokykla ? Kodel kaimas isrinko mane panele nedorele ?
- niekas nesako kad tu bloga Agata - atsiduso Sofija - tiesiog tu kitokia.
- kodel kitokia ?- prisimerke Agata.
- ka gi, pirma tu visada vilki juodai.
- nes juodi drabuziai ne tokie teplus.
- Tu niekada neiseini is namu.
- nes namie niekas i mane nespokso.
- per varzybas " sukurk pasaka " tavo istorijos pabaigoje snieguole uzjapojo grifai, o pelene nusiskandino kubile.
- maniau tokia pabaiga tikroviskesne.
- gimtadienio proga tu man padovanojai pastipusia varle !
- norejau priminti kad mes visi mirtingi ir galop pusime po zeme grauziami kirmeliu, taigi kol dar gyvi, dziugiai sveskime gimtadienius. Maniau tai tikroji ismintis.
- Agata, per Helovyna tu apsivilkai kaip nuotaka.
YOU ARE READING
Gėrio Ir Blogio Mokykla.
RandomNa..ne visi turi galimybe perskaityti šią knyga, todėl aš ja perasysiu i čia. Gražiausia Gavaldeno mergaite Sofija visada žinojo esanti princese. Ji per daug gera savo pilkam gyvenimui, netobulai seimai ir draugams. O atsiskyrele akiplesa Agata su s...