Kai uzgeso saule vaikai seniai buvo uzrakinti. Pro miegamuju langines jie zvilgciojo i tevus, seseris ir senelius su deglais supancius tamsu miska : tegu tik pamegina Mokyklos Direktorius kirsti ugnies zieda.
Bet tuo metu kai vaikai drebedami stengesi dar labiau priverzti langu varztus, Sofija ruosesi jyos atsukti - nirejo kad ja grobti butu patogu. Uzsidariusi kambaryje ji pasidejo po ranka plauku smeigtukus, znypliukes, nagu dildes ir emesi darbo.
Pirmi vaikai buvo pagrobti pries du simtus metu. Kartais dingdavo du berniukai, kartais - dvi mergaites, kartais - berniukas ir mergaite. Amzius irgi svyravo : vienam galejo buti sesiolika, kitam - keturiolika arba abiem po dvylika. Bet tik is pradziu atrode kad grobiamas po ranka pakliuves vaikas. Netrukus paaiskejo tam tikri desningumai. Vienas vaikas visada budavo grazus ir geras, tokio noretu visi tevai. Kitas budavo bjaurus ir keistas, atstumtas is prigimties. Priesinga pora isplesta is savo aplinkos pacioje jaunysteje ir dingusi kaip i vandeni.
Nieko nuostabaus kad kaimo gyventojai kaltino lokius. Biekas niekada Gavaldene nebuvo mates nei vieno lokio todel tik dar ryztingiau visi sutare ji rasti. Po ketveriu metu dingus dar dviem vaikams kaimieciai nusprende kad reikia tiksliau ivardyti kaltininka ir paskelbe jad jalti juodieji lokiai tokie juodi kad ju kailis susilieja su naktimi. Taciau vaikai kas ketveri metai vis tiek dingdavo tidel kaimas susneko apie urvinius lokius paskui lokius vaiduoklius, lokius persirengelius... kol galop pripazino kad lokiai cia niekuo deti.
Kol paklaike kaimieciai kure naujas hipotezes , Gavaldeno vaikai pastebejo itartinu sutapimu. Atidziai apziurinejant desimtis prazuveliu portretu kabanciu aiksteje jiems dingtelejo kad dingusiu mergaiciu ir berniuku veidai keistai pazystami. Tada jie atsiverte pasaku knyhas ir rado pagrobtus vaikus.
Dzekas dinges pries simta metu buvo nei kiek nepasenes. Stai jo portretas : tokie pat sutarsyti plaukai, rausvi skruostai su duobutemis ir kreiva sypsena, taip patikusi Gavaldeno mergaitems. Tiktai darze jis dabar augino pupa ur jaute silpnybe stebuklingiems ankstiniams.
YOU ARE READING
Gėrio Ir Blogio Mokykla.
RandomNa..ne visi turi galimybe perskaityti šią knyga, todėl aš ja perasysiu i čia. Gražiausia Gavaldeno mergaite Sofija visada žinojo esanti princese. Ji per daug gera savo pilkam gyvenimui, netobulai seimai ir draugams. O atsiskyrele akiplesa Agata su s...