1.1

56 3 1
                                    

O Angus strazdanotas pramustgalvis smailiomis ausimis dinges tais paciais metais kaip ir Džekas virto strazdanotu milzinu smailiomis ausimis Džeko pupos vursuneje. Abu berniukai atsidure pasakoje. Bet kai berniukai isdeste sava pasaku knygos versija suaugusieji pasielge kaip paprastai. Jie pagloste vaikams galvas ir grizo prie karstiniu daubu ir skraidanciuju kanibalu hipotezes.

Tada vaikai tevams parode daugiau pazystamu veidu. Pries penkiasdesimt metu prazuvusi dailiojo Ana piesinyje sedejo ant menesienos apsviestos uolos virtusi undinele, o ziaurioji Estra tapo sukta juru ragana. Filipas doras dvasininko sunus uzaugo gudriu siuveju, o pasiputele Gjula gasdino vaikus tapusi misko ragana. Desimtys pagrobtu vaiku poru gyveno nauja gyvenima pasaku pasaulyje. Vienas geras. Vuenas blogas.

Siomis knygomis prekiaudavo ponas Divilis pasaku knygyne, suplekusiame uzkaboryje tarp Batersbio kepykleles ir "marinuotos kiaulienos" smukles. Zinoma visiems parupo is kur senasis Dovilis traukia sias pasaku knygas.

Karta per metus, ryta atejes i parduotuve jis rasdavo deze knygu. Keturias naujuteles pasakas, visu po viena egzemplioriu. Ponas Dovilis uzkabindavo ant duru lentele "uzdaryta iki atskiro pranesimo" ir galiniame kambarelyje dienu dienas susirietes ranka stropiai perasinedavo naujas pasakas, kad uztektu visiems Gavaldeno vaikams. Paslaptingieji originalai viena diena atsidurdavo knygyno vitrinoje - tai budavo zenklas, kad ponas Dovilis pagaliau baige alinanti darba. Atidares duris jis isvysdavo triju myliu eile vingiuojancia per aikste i kalvu papede ir aplink ezera, pamatydavo besigrudancius vaikus, trokstancius nauju istoriju ir paklaikusius tevus kurie vildavosi kad kuris nors prazuvelis atsidure siu metu pasakose.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 21, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Gėrio Ir Blogio Mokykla.Where stories live. Discover now