♡Prima zi de liceu !♡

836 27 2
                                    

Bună numele meu este Tara am 16 ani si locuiesc in Los Angeles , sunt o fată timidă am parul lung si brunet si ochii caprui .
Mâine este prima zi de liceu și sunt umpic suparată deoarece prietena mea din generala Roxy nu va fii cu mine i-a intrand la alt liceu și asta ne va distanța .
Eram prietene din clasa a doua de cand m-am transferat in clasa ei.
Ea a fost prima care a vorbit cu mine și am devenit foarte apropiate.
In dimineața urmatoare .

- Buna dimineața draga mea trezestete alfel osă întârzi în prima zi de liceu .
- Bine mama imediat sunt gata .
Incep sa imi fac rutina de dimineata imi fac un dus si apoi hotarasc sa ma îmbrac intr-o rochita roz cu spatele gol imi las parul lung si brunet defacut în picioare imi iau o pereche de balerini roz cu o fundita albă .
Ajungând la liceu vad in curte grupuri de elevii care aşteptau ca directoare sa le zică în ce sală să meargă .
-Buna dragi elevii încep prin a vă spune: Bun venit in liceul nostru noilor bobocii!
- Pentru a afla în ce clasă vă întâlniți diriginții ,dirigintele şi noii colegi mergeți in fața liceului si veți afla de pe tablet .
Ajungând în fața liceului mă uit la numele meu Tara Herdinsson.
Trebuie sa merg la sala 11 etaj 1 .
Erau doar băieții în fața salii dar nici o persoana cunoscută .
Toți ma priveau dar unul din ei pare dragut era brunet cu ochii verzi .
Imi zâmbeste si vine spre mine .
-Buna sunt Adam , tu cum te numeşti?
-Buna sunt Tara .
-Ce nume frumos pentru o fata frumoasă .
-Multumesc și tu ai niste ochii sperbi.
-Multumesc , in ce clasa esti Tara?
- Sunt boboaca in clasa a 9 B tu ?
- Si eu tot in 9 B sunt se pare că vom fii colegi .
- Mă bucur sper să ne înțelegem .
- Cu siguranță ne vom înțelege .
Ne-am oprit din vorbit când a intrat noua dirigintă .
Era destul de drăguță avea parul lung negru ochii caprui era îmbrăcată intr-o rochie gri mulata taiata pe un picior cu o pereche de pantofi roși .
- Buna eu osa va fiu diriginta voastra ma numesc Alina si sper să ne înțelegem .
Eu osa vă predau Română şi Engleză si osa fiu si dirigintă .
Ne-a dat orarul şi a zic că de mâine începem cursurile de la ora 8:00 .
După ce ne-am salutat am iesit din clasă .
Ajungând în curte liceului văd un grup de fete , încercând sa sa trec de ele obsev o fata roşcată cu părul ondult mi se pare foarte cunoscută când se întoarce cu fața observ ca e Monica fosta mea colega .
- Monica ce mai faci nu te-am văzut de mult !
- Hei Tara bine tu ?
- Bine .
- Tara in ce clasă esti ?
- Sunt in 9 B tu ?
- In 9 A, se pare că nu suntem în aceeași clasă dar ne vom vedea pe holuri .
-Da .
- Hei Tara ea este o colega de a mea Nyna.
- Buna Nyna .
- Buna Tara mă bucur sa te cunosc .
-Si eu .
De o dată în timp ce vorbeam cu Nyna simt că cineva ma i-a de talie , când mă întorc era Adam.
-Buna Adam ea este o fosta colega Monica iar ea e Nyna .
- Amândouă spun la unison Bună Adam!
- Hei Adam nu te-am mai văzut de mult spune Nyna.
- Stai voi vă cunoașteți?
- Da am fost in aceeași clasă în generală spune Adam.
- Şi acum suntem noi in aceeași clasă spun eu cu un zambet mare pe fața .
- Da si voi avea grijă de tine .
- Nyna zâmbește şi se uită la mine .
- Hei Tara vrei sa te conduc acasă ?
- Nu e nevoie azi vine fratele meu după mine .
- Ok atunci ai grijă de tine ne vedem mâine şi mă sărută pe obraj .
- Bine Adam ne vedem maine .
După plecarea lui Adam , Nyna ma trace deoparte şi îmi zice :
- Tara cred ca lui Adam îi place de tine!
- Cred ca ți-se pare Nyna.
-Tara eu îl cunosc de 8 ani şi ştiu când îi place o fată .
- Poate asa o fi .
- Osă îți demonstrez că aşa e .
- Ne vedem mâine .
- Bine Nyna .

Tara Poveşteşte:

Ajungând acasă intru direct în camea mea şi îmi fac un dus bine relaxant , las apa calda sa curte corpul obosit .
Ma schimb apoi in pijamale mele verzi ca smaraldul iar cand le privesc imi amintesc de ochii lui Adam era un baiat drăguț care parea de treabă .
Mă pun în pat si încep să mă gândesc la ziua de mâine .

♡Boboaca Indragostită♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum