Capitolul 25

122 8 0
                                    

După terminarea cumpărăturilor am ajuns acasă foarte târziu .
M-am schimbat într-o pereche de pijamale si m-am pus lângă Adam în pat.
Nici nu stiu când am adormit din cauza oboseli .
În dimineață următoare m-am trezit foarte somnorosă din cauza lipsei de somn .
Am deschis ochii leneșă parcă vrând să rămân azi în pat dar când am vazut rochia pentru banchet mi-am dat seama ce zi este.
Am sarit ca arsă din pat şi am  fugit spre baie .
După terminarea dusului le-am sunat pe Nyna si Aria sa vină la mine pentru a începe sa ne pregatim .
Cobor la micul de jun si dau de Harry ,Niall ,Liam, Louis , Zayn si Adam.
Tara: Neața .
Toti:Neața.
Adam:Ce vrei să mananci?
Tara:Nimic nu îmi e foame.
Adam:Nici sa nu aud nici aseară nu ai mâncat nu vreau să îți fie rău .
După ce am încercat sa îl conving pe dragul meu iubit ca nu e novoie sa mănânc dar el nu a cedat am ales sa îmi fac un bol cu ceriale.

După terminarea micului de jun au venit si fetele deci putem începe pregatirile .
E ora 18:30 iar noi suntem aproape gata.
Nyna mă ajutat cu parul iar Aria cu machiajul.
Suntem toate trei ca niste prințese .
Parul îl am umpic ondulat la varfuri iar machiajul e unul simplu care se asorteze cu rochia .
Am coborat i-ar baieții nostri ne asteptau în living .
Toti sunt asa frumosi aranjati la patru ace .
Adam poartă un costum negru cu o cămasă neagră .
Din perspectiva lui Nicolas
Sunt gata pentru balul bobocilor în seara asta voi pune planul în aplicare .
Ma voi putea razbuna pentru suferinta tatalui meu.

♡Boboaca Indragostită♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum