Capitolul 35

41 2 0
                                    

Dimineață mă gaseste în brațele lui Adam cu o durere îngrozitoare de cap.
Simt cum camera se învârte cu mine.
Mă ridic cu greu din pat şi îmi forțez picioarele să se târască până în bucătărie.
Mama:Neața scumpo,cum te simți?
Tarra:Îngrozitor , mă doare capul simt cum toată camera se învârte cu mine .
Nu mai beau în veci.
Mama:I-a pastilă asta o să îți revi .
În timp ce vorbeam cu mama a aparut şi dragul meu frate, Logan .
Tarra:Ce te uiți aşa la mine ?
Logan:Aseară erai mangă!
Tarra:Ştiu nu trebe să îmi  zici !
După un timp a coborât şi Adam am luat micul de jun apoi ne.am îndreptat spre şcoală.

                          ***

Ziua a trecut destul destul de repede am mers cu fetele  la cafenea ca să mai vorbim.

Băieții au zis că au treabă şi ne vedem mai târziu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Băieții au zis că au treabă şi ne vedem mai târziu .
Din perspectiva lui Adam
Tarra nu stie că azi îi vom ataca pe Damon şi mafia sa.
Drumul va dura ceva deoarece Damon a plecat în italia .
Fetele habar nu au că noi vom pleca în seara asta în italia, a rămas ca Enzo să le zică că a intervenit ceva şi am plecat de urgență în italia.

                          ***
Zborul cu avionul a durat câteva ore dar am ajuns în italia mai avem de mers o oră până la reşedința lui Damon .
In drum spre Damon observăm că suntem urmăriți .
Masina duşmanilor se apropie tot mai rapid de noi apoi dintr.o dată de izbesc de noi cu putere ,răsturnându-ne intr-un sanț.
Simt cum viața din mine se scurge apoi îi aud pe băieți stigându-mă dar totul devine negru.

♡Boboaca Indragostită♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum