Răpierea

192 13 3
                                    

Mă trezesc din cauza soneriei unui telefon .
Îmi iau telefonul de pe noptieră dar nu era telefonul meu deci era telefonul lui Adam.
Adam:Da frate ce vrei ?
Louis:Ma scuzați ca va deranjez din ,,luna de miere" dar avem o problemă .
Adam:Cum ar fii?
Louis:Mafia italiană a ajuns în Los Angeles!
Adam:Ceee? Cum e posibil ?
Louis:Nu stiu .
Stii ce înseamna asta ?
Adam:Ca Tara nu va merge la liceu.
Tara:Ce nu pot să nu merg avem teze nu pot lipsi .
Adam:Louis vino la Tara acasă .
Si închide convorbirea.
Nu înțeleg ce se întâmplă se vede de pe fata lui Adam şi din voce că ceva e de rău.
Tara:Iubitule ce e ?
Adam:Azi nu mergi la liceu osă stai cu Louis.
Tara:De ce cu Louis și nu cu Zayn?
Adam:Pentru ca nu îmi îmi place cum se uită la tine!
Tara:Pe bune esti gelos ?
Adam:Esti doar a mea nu te împart cu nimeni.
Tara:Nici eu nu te împart cu nimeni.
Adam:Deci azi osă stai cu Louis.
Mafia italiana e în Los Angeles eu am treabă şi nu pot sa te las să mergi la liceu si nici singură nu pot sa te las .
Dupa cateva minute se aud niste batai în usa casei semn ca Louis a venit .
Coboram la parter si dam de toti prietenii nostri si familia lund micul de jun .
Fetele îmi zic în cor neata si mă îmbracișeaza.
Logan:Neata surioara .
Tata:Hei draga mea cred ca ai aflat de la Adam ca pana rezolv problemele vei  sta acasa.
Tara:Da am aflat .
Zayn:Daca vrei stau eu cu tine si îmi zambeste .
Adam:Mda sa ma gandesc .
M-am gandit nu !
Zayn:De ce frate !
Adam:Pentru ca osa stea Louis.
Zayn:Adica sa înteleg ca îl lasi pe asta cu iubita ta  nu ai încredere în mine?
Adam:Da cam asa ceva .
Zayn nu mai zice nimic .Nu înteleg de ce e Adam e asa strict stie ca doar pe el il iubesc .
Dupa ce am luat micul de jun Adam si Logan au plecat cu Tata.
Îmi e teama pentru ei îl iubesc nu vreau sa se întample ceva cu ei.
Adam:Iubito promitemi ca osa sa ai grija si nu vei iesi din casa fara Louis.
Tara:Promit iubitule dar promitemi ca vei avea grija .
Adam:Promit vreau sa sti ca te iubesc nespus de mult .
Tara:Si eu te iubesc extrem de mult .
Se apropie de mine si ma saruta un sarut lung si dulce.Simt cu ma topesc sub atingerea lui .Uit de personele din jurul nostru sunt în lumea mea în lumea în care doar Adam si cu mine traim.
Momentul nostru romantic se termina întrerupt de Logan:
Logan:Scuzați deranju dar Adam trebuie sa plecam.
Logan:Surioara ai grija de tine te iubesc.Si ma saruta pe frunte.
Logan: Louis ai grija de ea daca pateste ceva te omor frate.
Louis:Osa am, aveti si voi grija .
Dupa plecarea baietilor fetele au mers la Casa studentor dupa cate o moca .
Louis si cu mine am ramas sa ne uitam la un film.
Fetele nu s-au mai întors am încep sa ma îngrijorez trebuie sa îl conving pe Louis sa mergem să le cautam .
Tara:Louis te rog trebuie să mergem să le cautam .
Louis:Facem asa vine Zayn si sta cu tine si eu merg sa le caut .
Tara:Sti ca Adam sa-ar supara ca ma lasi doar cu Zayn asa ca mai bine ma iei cu tine.
Louis:Ok ai dreptate dar nu pleci o secunda de langa mine daca patesti ceva ma omare Adam ,Logan mai bine zis toti!
Si nu mi-aș putea ierta vreodata îmi esti ca o sora.
Tara:Ok am înteles.
Am iesit din casa si am uracat în masina lui Louis dupa scurt timp am ajuns la cafenea dar fetele nu erau înauntru Louis înceara sa afle de ele de la barman dar zice ca nu stie nimic ca nu le-a vazut .
Tara:Louis lasa pe mine sa vorbesc daca sufli ceva si afla Adam esti mort .
Louis:Ok ce ai de gand .
Tara:Doar taci.
Ma întrept spre barmanul cu ochii mari si capri ce ma studiaza din cap pana în picioare .Daca ar fii Adam cu mine l-ar lua la bataie .
Tara:Hei buna .
Barmanul:Buna cu te pot servi?
Tara:Esti dulce sa îmi spui daca ai vazut cunva 3 fete vin mereu dupa cursuri aici si îi arat o poza cu toate patru de la ultima noastra ieșire în oraș.
Cand Hanna ne-a convins dupa lugi încercari sa mergem la o
sedința foto.

Barmanul se uita atent la poza si apoi la mine si zice:-Poate le-au vazut poate nu mie ce îmi iese daca îți zic?Tara:Ce vrei?Barmanul:Iti dau numarul meu ne mai auzim si îmi face cu ochiul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Barmanul se uita atent la poza si apoi la mine si zice:
-Poate le-au vazut poate nu mie ce îmi iese daca îți zic?
Tara:Ce vrei?
Barmanul:Iti dau numarul meu ne mai auzim si îmi face cu ochiul .
Simt cu mi-se face rau dar arat un zambet cat mai dulce si zic:
Ok dulceata. Barmanul se gandeste si pana la urmaza îmi zice de fete .
-Da le-am vazut au comandat cate o cafea dar au venit niste tipi la ele si le-au scos afara apoi au disparut .
Nu pot sa cred ca au fost rapite .
Louis:Tara hai acasa sa îi anuntam pe baietii.
Tara:Ok tu sunal pe Adam eu merg pana la baie.
Simteam cu ma i-a ameteala .
Ajungand în baie dau drumul la robintet si ma clatesc cu apa rece pe fata .
Dau sa ies din baie dar aud niste tipete din spatele cafenelei .
Ma cațar la geamul care da în spatele cafenelei .Persoana care tip este Nyna .Ma strecor afara pe geam si caut ceva cu care sa îl lovesc pe matahala care o tragea spre masina .
Îl lovesc cu toata putere el se deschilibreaza si cade în genunghii dar simt în spatele meu o mana care îmi este pusa la gura ca sa nu tip ultimele cuvine care le aud sunt strigatele speriate ale Nynei apoi somnul ma fura .

♡Boboaca Indragostită♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum