Capitolul 21

156 11 0
                                    

Razele sorelui intră în camera mea fără probleme dar eu dacă aș putea aș sta în pat toata ziua .
Cineva bate isteric în usa camerei mele.
Mă ridic cu greu din pat si îmi tarasc picioarele pana la usă .
Dechid usa si mama aproape da peste mine în încercarea de a intra în camera mea .
Tara:Neata ce e asa urgent ?
Mama:De ce nu mi-ai zis ca vine balul !
Tara:Pentru ca chiar am uitat !
Mama:Trebuie sa îti cumparam rochie si machiaje!
Tara:Mama mai e aproape o luna !
Mama:Da mai e dar trebuie sa fi cea mai frumoasă ca toți să întoarcă capul dupa tine .
Nu apuc sa comentez ca intră Adam în camera .
Adam:Osă fie cea mai frumoasă dar doar eu am voie sa mă uit la ea .
Mama:Ooo ce dulce .
Mama mă ia în brate apoi îmi zice ca se bucură pentru mine .
Dupa ce mama iese din cameră mea si mai nou a iubitului meu intru în baie îmi fac un dus rapid deoarece timpul a trecut cam repede .
După duşul scurt mă îmbrac cu o pereche de blugi o bluza albă cu buline rosii.
Parul îl prind într-o coadă şi o împletesc .
De machiat nu ma machiez azi vreau sa fiu naturală .
Îmi i-au botinele  de piele cu toc si părăsesc camerea .
Cobor scările în fuga deoarece mai am doar 20 de minute şi începe prima ora iar eu sunt încă în casă .
La micul de jun este doar Adam cu Logan care par foarte concentrati la telefoanele.
Tara:Neata sa întamplat ceva?
Adam lasă telefonul si mă i-a în brate şi mă saruta  tandru .
Neata iubito nu sa întamplat nimic.
Logan:Neata surioara.
Am tot vorbit de ale nostre apoi am plecat spre liceu .
Am mers cu Adam cu masina ajungand în cateva minute în cutea liceului .
La intrarea în liceu era Nicolas.
Ne apropiem cu pasi mici spre intrare iar Nicolas când ma vede îmi face cu mana .
Adam îl vede si ma trage spre el .
Isi pune o mână după talia mea si ma sărută pe gat stiind că Nicolas vede toata scena şi parcă ar vrea sa îi arate ca sunt a lui .
Ma întorc cu fața spre el si îl sarut un sarut lung si dulce asigurandul ca nu are de ce sa îsi faca griji în legatura cu Nicolas.
Suntem întrerupti din sarutul nostru de Nicolas care îsi drege vocea pentru a ne a ne atentiona să terminăm.
Adam:Iubito în ce sala avem ?
Tara:Sala 14 iubitule.
Se comportă ca şi cum Nicolas nu este acolo .
Nicolas: Mda neata Tara cum ai dormit .
Il vad pe Adam cum fierbe de nervi dar îmi pun mana pese bratul lui pentru al mai linisti si are efect simt cum se relaxeaza sub atingere mea .
Tara:Foarte bine lângă iubitul meu .
Vad pe fata lui Adam un zambet de om multumit de raspunsul pe care l-am dat .
Baiatul din fata noastră se înroseste la fata dar schimbă repede subiectul ca şi cum nu sa întamplat nimic .
Nicolas: Si Tara azi poti sa îmi arati orasul.
Fix de ceea ce mă temeam ca va zice a zis .
Adam deja era mov la fata de nervi si dintr-o data îl aud razbungnind.
Adam:Te poate ajuta Aria sau Nyna sau alta fata de ce tocmai iubita mea .
Si pune un acent grav pe ultimele cuvinte .
Nicolas: Pentru ca Tara e singura persoana pe care o cunosc cat de cat .
Tara:Iubitul calmeazate nu osă se întample nimic vin si fetele cu noi si după ce îi arat orasul te sun să vii după mine .

♡Boboaca Indragostită♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum