Harry ,Ariei si Nyna au urcat în maşină cu mine si Adam iar
Hanna ,Niall au mers cu maşina lui Liam rămănând ca
Zayn si Jenifer sa meargă cu Logan .
Banchetul se ține la un club care se numeşte Jo un club foarte cunoscut .
Am visat la ziua asta de cand eram mică ziua banchetuli din liceu e ceva special mai ales ca îl voi sarbatorii cu iubitul meu şi prietenii.
După scurt timp am ajuns la Jo.
Adam a coborat primul si mi-a deschis portiera ca un adevarat
gentelman .
Ma prinde de mana si înaitam spre intrare dar în fata noastra apare Nicolas .
Adam mă strange de mână şi stiu că simpla lui prezența în preajma mea îl deranjează .
Nicolas: Bună Tarra.
Tarra:Bună .
Adam:Da buna Adam !Sunt si eu pe aici!
Nicolas: Da scuze nu te-am observat .
Adam:Pai normal ca nu mai vazut daca te holbezi ca prostu la iubita mea !
Nicolas: Mda...
Tarra da-mi voie să îți spun eşti superbă .
Simt cum brunetul care mă ține de mana fierbe de nervi .
Tarra:Mersi , scuzane dar noi trebuie sa plecăm suntem asteptați şi arăt spre gasca noastră ce ne asteaptă la intrare .
Se da la oparte din calea mea iar cand iubitul meu trece pe lângă el îl împinge cu umarul apoi îi arunca o privire menită să îi dea de înțeles să stea departe de mine.
Nicolas îi aruncă la rândul lui un zambet de om mulțumit pentru ca a reusit să îl enerveze .
Îl prind de mână şi îl trag după mine nu vreau să se ieie la bătaie .
Muzica se auzea de afara aşa că nu am mai stat pe gânduri şi am intrat .
Mirosul de alcool si tutun se simte de la intrare .
Toti se distrează unii sunt pe ringul de dans alți la bar .
Mă asez la bar iar Adam se pune lângă mine.
Îmi iau un cocktail si un timp îl savurez în timp ce vorbesc cu fetele apoi Adam mă invită la dans.
Ne uitam unul în ochii celuilat și simt cum ma pierd în aceelași verde ca smaraldul.
Îl iubesc enorm de mult am avut un noroc enorm că l-am întalnit.
Am obosit cat am dansat aşa că ne-am întors la bar .
Mai am umpic din cocktail aşa că l-am terminat .
După ce am terminat cocktail-ul am început să mă simt rău .
Tara:Iubitule merg până la baie ma întorc repede.
Adam:Iubito esti bine ?
Vrei sa vin cu tine?
Tara:Nu e nevoie mă întorc imediat .
Nu pot sa mă țin prea bine pe picioare dar am ajuns până la baie .
Am dat drumul la jetul de apa şi m-am clatit pe fata cu riscul de a strica superbul machiaj facut de Aria .
Am început să simt o stare tot mai mare de greață şi amețeală .Am încercat să ajung până la usă şi sa mă întorc la prietenii mei dar am simtit cum o stare de lesin mă încearcă .Am ajuns la usă dar nu am apucat să ies din baie ca am lesinat .
Din pesperctiva lui Adam
Tarra a plecat acum cateva minute la baie dar nu sa mai întors .
Am început să îmi fac griji după terminarea cocktail-ului a început să se simt rău .
Ma uit mai atent la paharul Tarrei şi observ ceva alb pe fundul paharului .
Arată ca un drog cineva a drogato !
Sar ca ars de pe scaun şi mă împing prin multime .Intru în baie și o gasesc pe Tarra lesinată .
Mă asez în genunchii şi îi pun capul în poala mea .
Adam:Tarra iubito revinoți !
Tip agitat să deschidă ochii şi să îi văd zâmbetul dulce de care m-am îndragostit dar nu se întampla nimic .
O i-au în brate si ies cu ea în multimea de tineri care se distrează .
Prietenii nostri aleargă spre noi cu sufletul la gură când o vad pe mica mea prințesa lesinată în bratele mele.
Nyna:Ce sa întamplat !
Adam:Nu am timp sa expic !
Trebuie sa o ducem la spital.
Urcam cu totii în masinile cu care am venit .
O pun pe prințesă mea pe bancheta din spate a masini mele iar Nyna îi pune capul în poala ei .
CITEȘTI
♡Boboaca Indragostită♡
Romantik"Tara Smith,o adolescentă care va afla cum este viața de liceu. Adam Malik este angajat să o potrejeze dar se îndragosteste de ea. Viața lor se va complică când fata află că tatăl ei este capul mafiei din Los Angeles ? Nu va fii ușoară ,dar vor înv...