Ca să nu mă mai gândesc la ce aș putea sa aflu îmi comand o ciocolată caldă şi îmi verific telefonul daca am vrun apel sau mesaj pierdut .
Dar cum am crezut Adam ma tot suna si ma hotarasc să îi raspund .
Adam:Tara iubito esti bine unde esti de sun de aproape o ora fetele au zis ca ai plecat singură dupa cursuri.
Tara:Sunt bine am niste meditații si de asta am plecat singură nu am vrut sa întarzi ne vedem dupa te sunt cand termin .
Adam:Ok ma suni sa vin dupa tine te iubesc .
Tara:Si eu te iubesc pa iubitule.
Cat timp am vorbit cu Adam a venit o fata cu parul lung si blond cu ochii verzi plini de mister.
Claire:Buna tu esti Tara?
Tara:Da tu trebuie sa fii Claire!
Claire:Da esti pregătită sa aflii adevarul.
Tara:Da vreau sa știu sunt iubita lui nu vreau sa fiu mintită.
Claire:Ok deci Adam e mai mare ca tine tu stii ca e de varsta ta ca are 16 ani dar el are 18 ani e prieten cu fratele tau Logan şi grupul lui au fost in aceelas liceu cand fratele tau sa mutat .
Stii cunva Tara din ce motiv sa mutat fratele tau la liceul in care esti?
Tara:Familiei a spus ca nu mai vrea în aceel liceu dar de ce?
Claire:Pentru ca eu stiu adevarul.
Sunt fosta lui iubita si nu sa mutat din aceeasta cauză sa
mutat pentru ca a fost prins cu droguri în scoală .
Tara:Ok nu stiam asta dar ce legatura are cu Adam?
Claire:Tara nu îti dai seama ei sunt prietenii amandoi se ocupau cu droguri au fost dati afara din scoală .
Adam te-a mintit ca e de varsta ta
pentru a fii mereu cu tine pentru a te proteja de mafia italiană .
Tara:Hoooo ce legatura am eu sau Adam cu mafia italiană???? Claire:Nu te-ai întrebat niciodată de ce tatal tau nu e mereu acasa el e capul mafiei din Los Angeles !
Adam e trimis te tatal tau sa te protejeze!
Simt cum picioare sunt jeleu nu vreau sa cred ca viata mea a fost o minciună .
Trebuie sa aflu de la familie şi iubitul meu daca poveste asta este adevărată .
Tara:Multumesc pentru ca mi-ai spus Claire.
Ma ridic si plec plangand acasă dar pe drum spre casa ma suna Adam.
Alo iubire ai terminat meditatile?
Incercat sa ma opresc din plans si raspund.
Tara:Da aaa ne vedem mai tarziu.
Adam:Hei ce e de ce plangi?
Tara:Lasa vino la mine avem ceva de vorbit suna-l te rog si pe Logan sa vina acasa dar fara grupt.
Adam:Tara iubito ma sperii ai patit ceva unde esti vin dupa tine!
Tara:Sunt aproape de casa la o strada distanta ne vedem acasa si inchid apelul .
Adam tot încerca sa ma sune dar nu îi raspund nu pot sa nu ma gandesc la miciunile tuturor.
Ajung acasa si îi gasesc pe toți în living .
Adam se apropie de mine sa ma sarute dar ma trag înapoi.
Tara:Trebuie sa vorbim cu toti .
Mama:Draga mea esti bine?
Tara:Nu mama nu sunt viata mea e o minciuna!
Adam:Iubito ce vorbesti acolo.
Tara:Cati ani ai ? Spuneai 16 dar ai 18 e adevarat?
Adam:De unde stii cu cine ai vorbit cu Sam?
Tara:Sam de la petrecere?
Adam :Da.
Tara:Tata e capul mafiei din Las Angeles ,Logan si Adam sau ocupat cu droguri sau înca se ocupa?
Adam e angajat sa ma apere de mafia italiana.
De ce mă mințit !!!
Logan:Tara nu ai fii înțeles .
Tara:Si ați hotarat sa nu îmi spuneti sa îmi angajați iubitul să îmi fie bodyguard sau si iubit e angajat sa îmi fie !?
Adam:Tara iubito nu e aşa da sunt angajat de tatal tau ca bodyguard dar m-am îndragostit de tine chiar te iubesc nu vreau sa patesți nimic nu vreau sa te pierd.
Logan:Da Tara totul cu drogurile si mafia este adevarat dar nu am vrut sa fii implicată .
Tara:Ma-ti mințit .
Si fug pe scari în camera mea plagand .
Adam tot bate cu pumni în usa.
Adam:Tara iubito iarta-ma te iubesc!
Tara:Lasati-ma în pace !
Logan:Hai frate laso sa isi revina si ea te iubeste osa vezi osa fie bine .
CITEȘTI
♡Boboaca Indragostită♡
Roman d'amour"Tara Smith,o adolescentă care va afla cum este viața de liceu. Adam Malik este angajat să o potrejeze dar se îndragosteste de ea. Viața lor se va complică când fata află că tatăl ei este capul mafiei din Los Angeles ? Nu va fii ușoară ,dar vor înv...