Capitolul 28

123 11 0
                                    

Încerc să deschid ochii dar nu pot .
Nu înteleg ce se întampla cu mine ,îmi aud prietenii dar nu îi vad .
Aș face ori ce să mă întorc la ei .
Din pesperctiva lui Adam.
Intru în salonul în care a fost dusă şi o găsesc pe un pat de spital nemișcată .
Mă apropii cu grijă şi o i-au de mână .
Adam: Tarra iubito ştiu că mă auzi ,te rog întorcete la mine.
Te iubesc stii bine asta .
Tresar cand simt o mână pe umarul meu drept.
Zayn:Hai frate totul o să fie bine.
Adam: Nu înțelegi ,nu pot trăii fără ea !
Zayn:Stiu frate osă vezi osă se facă bine,te iubeste nu va renunța la tine .
Adam: Multumesc că îmi esti alături .
După ceva timp...
Timpul a trecut iar Tarra nu si-a revenit din comă , a trecut aprope o lună ,o lună în care nu am mai fost eu .
Nu am plecat aproape deloc de lângă ușa salonului .
Gașca a încercat să mă convingă să merg acasă pentru a mă odihni şi a mânca dar eu am refuzat vehement.
Deoare ce  nu am prea vrut să plec de pe holul spitalui prietenii nostrii au facut cu rândul pentru a sta cu mine .
Stau și privesc podeaua gândindu-mă la aceei ochii căprui de care m-am îndragostit la început anului .
Un doctor trece nepăsător pe lângă mine şi se opreste în fața lui Logan.
Doctorul: Bună ziua !
Logan: Bună ziua .
Doctorul :Sunteti fratele domnisoarei Tarra Styles .
Logan: Da eu sunt ce sa întamplat ?
Doctorul: Păi a trecut aprope o lună şi se cere deconectarei ei de la aparate .
Logan: Stați nu puteți face asta .
Doctorul: Îmi pare rău nu am ce să fac .
Când am auzit ce poate să zică doctorul am intrat în salonul ei trebuie să o văd .
Am luat-o de mână şi am început să îi vorbesc .
Adam :Iubito te rog e ultima sansă să îți revii te rog.
Mă aplec peste ea şi o sarut vreau sa îi simt gustul dulce al buzelor încă o dată .
Mă aşez la loc pe scaunul de lângă pat şi simt cum îmi curg lacrimile pe obraji .
Las privire în jos nu vreau sa ştie că plâng , că nu mai pot duce aceeastă luptă grea.
Îi aud vocea cum mă strigă dar cred că e doar în capul meu .
Apoi o strangere de mână mă convinge că e ea .
Ridic privirea din Pământ şi dau de ochii aceei blanzi care m-au fermecat .
Tara:Iubitul unde sunt ?
Adam: Eşti la spital osă fii bine.
Ies grabit din salon şi chem un doctor.

♡Boboaca Indragostită♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum