Capitolul 41

52 3 0
                                    

După o lună....

Simt că viața mea nu mai are sens fiecare secundă ,minut oră,zi în lipsa lui Adam mi.se pare o eternitate de durere.
Nu am mâncat ceva cald de nu stiu când refuz să mă hrănesc mai mănânc la insitențele familiei cate un sandviş de la cantină spitalului.
Zilele se scurg cu greu şi Adam al meu încă nu şi.a revenit a trecut o lună afutistită şi simt că nu mai rezist fără el!
Sunt ruptă din gândirea mea de uşa salonui ce se deschide pe ea ieşind doctorul .
Sar alarmată spre el sperând la o veste bună măcar acum.
Doctorul:Puteți intra la el.
Tarra:Nu e nici o îmbunătățirea ?
Doctorul:Nu sperăm să îşi revină cat de curând alfel vom fii nevoiți să îl deconectam de la aparate !
Tarra:Nuu simt că o să îsi revină vă rog !
Aveți termen 3 săptămâni sper ca totul să fie bine şi să îsi revină.
Tarra:Multumesc spun cu vocea stinsă şi intru la Adam.
Mă aşez pe fotoliul bine cunoscut de lângă patul lui Adam ,îl iau el mână şi încep să îi vorbesc ca în fiecare zi.
Tarra:Iubitule te rog revino la mine te rog mă stig fără tine !
Hai iubire ştiu că ma auzi ,mă simți sunt aici vino înapoi deschide ochii vreau să mă pierd iar în verdele de zmarald al ochiilor tăi !
Dezamăgită simt cum o lacrimă fierbinte plină de durere îmi udă chipul şi las privirea în jos simțind cum totul din jurul meu se prăbușește.
Simt cum mână mea este strâns de cea a lui Adam.
Ridic repere privirea şi o întâlnesc pe a lui Adam .
Tarra:Adam iubitule uitete la mn !
Iubitule !
Fug rapid afara şi încep să strig după ajutor .
Tarra:Ajutor un doctor !
Apare rapid doctorul lui Adam .
Tarra:Veniți repede Adam sa trezit din comă.
Doctorul îl consulta şi hotărăste că totul este bine doar că are nevoie de odihnă.
Tarra:Adam iubitule cum te simti ?
Adam:Cine esti tu ?
Ne cunoastem ?
Tarra:Sunt eu Tarra iubita ta !
Adam:Nu te apropia de mine eu nu am iubita nu te cunosc !
Tarra:Domnule doctor ce se întâmplă !?
Doctorul :Se pare că din cauza lovituri din accident are o pierdere de memorie poate să fie temporară sau definitivă.
Tarra:Definitivă!?
Nu nu nu !

♡Boboaca Indragostită♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum