Capitolul 31

122 8 3
                                    

Din Pesperctiva lui Adam:
Simt cum nervii mă cuprind, chiar şi după ce a încercat să o omoare ,el tot cel mai bun prieten se da .
În jumate de ora ne vom întalni cu Nicolas la casa studenților unde va fii și Tarra cu fetele.
Însfârşit îi voi deschide ochii şi îi voi arata ca Nicolas nu e așa cum vrea sa arate ,prietenul bun care îi va sari în ajutor cu orice .
Nu are nevoie de el mă are pe mine iubitul ei și are gasca noastră .
Din pesperctiva Tarrei.
Am ajuns de cateva minute la cafenea ,văzând că fetele nu apar mi-am comandat o moca şi m-am așezat la o masa mai retrasă .
Cum telefonul meu este la Adam nu mi-a rămas nimic alceva decât să astept.
Pentru a nu mă plictisi am ales ca până îmi vin nebunele să mai citesc umpic.

Pentru a nu mă plictisi am ales ca până îmi vin nebunele să mai citesc umpic

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Din pesperctiva lui Adam.
Am intrat în cafenea iar la o masă mai retrasă o vad pe iubita mea cum stă şi citeste .
Mă indrept usor spre ea şi mă asez în fata ei .
Ea tresare suzprinsă când o i-au de mână .
Tarra:O Doamne Adam m-ai speriat!
Adam: Scuze iubito nu am vrut sa te speri .
Tarra:Ce faci aici parcă aveai treabă cu baieții.
Adam: Pai asta e faza avem treaba e vorba de noaptea balului.
Tarra:Iar povestea asta nu vreau să îmi aduc aminte cum era sa mor.
Adam: Stiu că nu îți place să vorbim despre  asta dar am aflat cine a fost !
Tarra:Cine ar fii vrut ca eu să mor ?
Adam: Nicolas!
Tarra:Ce , cum Nicolas de ce?
Adam :Vom afla de la el ,l-am păcălit ca tu i-ai trimis mesaj să vină aici vreau sa auzi din gura lui ce fel de persoană e şi să stai departe de el !
Din pesperctiva Tarrei.
Nu înțeleg cum ar putea Nicolas să facă asta ,cu ce i-am gresit eu.
Voi afla toate raspunsurile acum pentru ca Nicolas tocmai a intrat in cafenea insotit în spate de grupul nostru .
Nicolas: Buna Tarra ,mi-a fost tare dor de tine .
Simt cum brunetul meu îsi strage pumnii sub masă .
Il i-au de braț şi simt cum sub atingerea mea fiecare muschi se relaxează .
Tarra:Bună Nicolas .
Nicolas: Tu ce cauți aici şi face semn spre iubitul meu.
Adam:Tu esti cel care trebuie să dea nişte explicatii până nu îți mut fața !
Il vad pe Harry cum încearcă să se abțină sa nu râdă la remarca brunetului meu şi pe Nyna care îi da un cot în burta lui Harry pentru a înceta .
Nicolas: Explicații ,ce fel de explicații?
Adam:De ce ai pus droguri în paharul iubitei mele la bal?
Îți e ciuda ca tu nu o să o ai niciodată sau ce?
Nicolas: Ce ai ?
De ce crezi ca eu am fost ?
Adam: Pentru că am cercetat si am aflat cine esti !
Tatăl tau este Damon capul mafiei din italia !
Damon în liceu a fost îndragostit de Elizabeta mama Tarrei dar cum Enzo pe atunci cel mai bun prieten al tatălui tau a luat-o iar în scurt timp s-au căsătorit tatal tau a jurat ca îl va face pe Enzo să regrete .
Stau şi asist la discutia aprinsă fără să pot scoate o soaptă .
Nu îmi vine sa cred Damon si-a pus propiul fiu sa facă asta , a vrut sa mă mai omoare odată dar Adam şi baieții care acum fac parte din mafia tatei m-au salvat .
Am avut încredere în Nicolas îmi era ca un frate chiar daca ne cunoastem de putin timp.

Buna ,îmi pare rau ca nu am mai scris de un timp .
Voi încerca sa scriu mai des .
Va multumesc îmi cititi cartea si pt voturi ,Va pup 😘 și va iubesc !💙

♡Boboaca Indragostită♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum