За любовта

304 2 0
                                    

Днес моят 75-годишен дядо, който вече от 15 години е сляп ми каза: Баба ти е най-прекрасната жена на земята, нали?

Аз се замислих за секунда и му казах: Да, точно така е. Сигурно ти е много трудно да не можеш да я виждаш?

Тогава дядо ми каза: Миличка, аз я виждам всеки ден. Даже, ако съм честен, сега я виждам много по-отчетливо, отколкото когато бяхме млади.

***

Днес дъщеря ми се омъжва. Преди 10 години извадих едно 14-годишно момче от горящ фургон. Лекарите бяха единодушни - той ще остане завинаги в инвалидна количка. Моята дъщеря няколко пъти дойде с мен до болницата, за да го види. После започна сама да ходи, без мен. И днес пред очите си виждам, как въпреки всички лекарски прогнози, широко усмихнат, този вече 24-годишен младеж слага пръстена на дъщеря ми, здраво стоящ на двата си крака.

***

Днес, докато отивах към цветарския си магазин в 7 сутринта, видях войник в униформа. Той отиваше към летището, където трябваше да отлети за Афганистан за цяла година. Тогава той ми каза: Всеки петък по принцип нося на жена си красив букет цветя и не искам да прекъсвам тази ми традиция, заради някакво пътуване. След това ми поръча 52 букета и ме помоли да ги оставям всеки петък в офиса на жена му, докато не се върне. Направих му отстъпка на 50%. Защо? Защото тази любов направи деня ми по-щастлив.

***

Днес разказах на 18-годишния ми внук че никога не отидох на училищния бал, защото просто никой не ме бе поканил. И познайте какво се случи вечерта? На вратата се позвъни, а там внукът ми - облечен в костюм, той ме покани на училищния му бал. Аз бях неговата дама.

***

Когато тя се събуди след 18-месечната кома, тя ме целуна и ми каза: „Благодаря, че остана с мен, че ми разказа всички тези прекрасни истории и че винаги си вярвал в мен... И да, ще се омъжа за теб."

***

Днес правих операция на едно малко момиченце. Трябваше й I група кръв. Ние нямахме, но за щастие нейният брат-близнак беше точно с тази група кръв. Обясних му, че това е нещо на живот и смърт. Той помисли малко, а после се сбогува с родителите си и си даде ръката. Не разбрах защо го направи, докато той не ме попита кога ще умре. Той мислел, че жертва живота си заради сестра си. За щастие, сега и с двамата всичко е наред.

***

Моят татко е най-добрият. Той обожава майка ми (защото винаги я прави щастлива), винаги идва на всеки футболен мач, в който участвам от 5-годишна (а сега съм на 17), той ни предоставя всички материални блага, от които се нуждаем. Тази сутрин, докато търсех в кутията за инструменти клещите, намерих на дъното мръсна хартийка. Това се оказа страница от стария бащин дневник с дата, точно месец преди да се родя. Там бе написано „Аз съм на 19 години, алкохолик, който изгониха от университета, неуспешен самоубиец, жертва на насилник. А другия месец към всичко това ще бъде добавено и „млад татко". Но кълна се, ще направя всичко, за да е наред моето бебенце. Ще стана за нея такъв баща, какъвто аз никога не съм имал.
И не знам как, но му се получи

Кратки,но интересни Разкази Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin