Multimedya duru
Hızlıca onu üzerimden ittim ve çiftliğe doğru yürümeye başladım . Dışarıda oturan Ayaz ile Azra'yı gördüğümde ;
"Azra iki dakika gelsene" endişeli yüzümden dolayı panik etmişti biraz .
"Ne oldu iyimisin ?"
Derin bir nefes aldım ve konuşmaya başladım .
"Yok bir şey"
Söylememiştim işte !
Daha kendime bile itiraf edemezken , kız Kardeşim gibi gördüğüm kişiye söyleyememiştim .Kıvanç ile birlikte kaldığımız odaya gidip telefonu elime aldım .
İnstagrama girdiğimde sylvester kılıklının instagram profiline baktım . herkese açıktı .
Stalklamaya başladığımda gördüğüm fotoyla ağzım bir karış açıldı .Yok artık !
Bu benim , onu süpürge ile kovaladığımda çekilmişti . Altına yazdığı yazı ile gözlerimi kırpıştırıp gerçekmi diye baktım .
"Hırçınımla kovalamacalı dakikalar :p"
Yorumlara bakmaya devam ettim.
"İşin zor be enişte" mert yazmıştı bunu . Pis hain !
"Kolay gelsin yakalanmamaya çalış duru bu döver valla" Hain sister !
Bunlardan bana arkadaş olmaz amk , gidip yeni kanki bulayım ben .
Hava soğumaya başladığından siyah tulumumu ve hırkamı giyip dışarı çıktım . Ağaç eve gidip gitmemek konusunda kendimle savaş verirken , merakıma yenilip gittim . Slyvester kılıklı hala uyuyordu . Yanına gidip o yumuşacık saçlarıyla oynamaya başladım .
Gerizekalıydı , ama sevimliydi . Baklavası da vardı mübarek .
Baklava olmadan olmaz .Uykum geldiğinde çiftliğe gitmeye üşenip minderleri yere koydum ve üzerine uzandım .
©©©©©©©
Gözlerimi açtığımda yataktaydım . (fesat anlamayın lan)
Slyvester kılıklı bacaklarını bacaklarımın üzerine atmış ve ahtapot gibi bana sarılmıştı . Tövbe bismillah ! Bizi biri böyle görse eminim zina yaptığımızı sanardı .
"Sylvester"
Kollarından kurtulmak için çabaladım ama ayı gücü vardı mübarek .
Aklıma gelen sinsice fikirle Sylvester'ın kulağına doğru yaklaştım ve var gücümle sesimin yettiği kadar ;
"Sylvesteeeeeeer" diye bağırdım .
Sıçrayarak uyandı ve yere düştü , tabi kollarını ahtapot gibi bana sardığı için onun yanında bende düştüm .
"Hayvan mısın yaa" diye söylenirken dizlerimden destek alarak kalktım .
"Akşam olmuş"
"Ve sen bu saate kadar ayı gibi uyudun , kış uykusunu ayılara kaptırman büyük ironi"
"Ya ya , bana diyene bak , sanki sen uyumadın" dedi gözlerini devirerek .
O gözlerini oyarım Sylvester ayısı seni !
"Kollarını ahtapot gibi dolamasaydın kalkardım gerizekalı çekil git şurdan"
Deyip çıkışa doğru yönelmeye başladım . Peşimden geldiğini hissedebiliyordum . Çünkü müneccimim ben . Şaka şaka sadece ayak sesleri gkekfojeor
"Bu karanlıkta evi nasıl bulucaz , hepsi senin suçun !"
"Aman be !"
Bir süre boyunca ormanda dönüp durduk , neticesinde evi bulamadık .
Sanırım kaybolmuştuk ...
"Sanırım kaybolduk"
"Sylvester!"
Ses gelmeyince ürkmüştüm , çünkü karanlıkta kalmaktan korkardım , en büyük korkum bu sayılırdı diğerlerinden sonra .
"Kıvanç nerdesin"
Yandaki ağacın dibine kapanıp ellerimle yüzümü kapadım . Kurt ulumaları duyuluyordu , karanlıktı ve yalnızdım ....