Sınav

29 4 0
                                    

Eve geldiğimden beri yatağımda tavanı izliyordum . Ne yapmam , nasıl davranmam konusunda hiç bir fikrim yoktu . Sylvester beni bütün sosyal medya hesaplarında blok etmişti . Sanırım benden intikam almaya çalışıyor .

Çalan telefonumla belki Sylvester aramıştır diye heyecanla kalktım . Azramalı ismini görünce hevesim kırılmıştı .

"Alo" dedim ifadesiz çıkan sesimle .

"Neler oldu anlat hemen" hızlı hızlı konuşmuştu ve meraklı sesi bir an önce anlatmamı bekliyordu .

"Boşver gitsin"

"Ne oldu sana , sesin neden üzgün çıkıyo" yine Azra ve soruları .

"Önemli bir şey değil boşver" dedim başımdan savmaya çalışarak . Cidden moralim bozuktu ve tavanla bakışmaya devam etmek istiyordum .

"Hemen size geliyorum"

"Az-" itiraz bile edemeden telefonu yüzüme kapattı .

Tekrar uzanıp tavanı izlemeye başladım . Saat 7.30 tu ve şimdiden aç olan midem kendini belli etmeye başlamıştı . Ama iştahsızdım . İlk kez .

Çalan zille ayağa kalkarak yavaş hareketlerle kapıyı açtım . Azra hızla içeri girdi ve bana meraklı gözlerle baktı .

"Eee anlat" kollarını göğsünde çaprazlamış ve sağ ayağıyla yerde ritim tutuyordu .

"Ne anlatıyım" dedim anlamamazlıktan gelerek .

"Kıvanç'la kimseye bir şey demeden gittiniz , ne yaptınız bakalım anlat"

"Hiiç , hiç bir şey" dedim ve koltuğa oturdum .

"Bana saf numarası yapma , anlat hemen"

&&&&&&&

Ona olan biteni anlatmıştım ve kafama bir indirmişti.

"Çocuk sana gelmiş çıkma teklifi etmiş nasıl hayır dersin mal"

"Bilmiyorum hislerimden emin değilim" dedim ellerimle oynayarak .

"Yine kafama vurmuştu" gözlerimi kıstım ve

"şunu yapmayı kes"

dedim tıslarcasına.

Omuz silkti ve kolasından bir yudum aldı .

"Eee"

"Ne eesi" dedim cipse uzanırken .

"Kıvanç ile hala konuşacakmısın"

"Bilmiyorum sanırım bana küs tüm sosyal medya hesaplarından bloke etti"

"Ne" derken kolayı püskürterek gülmeye başladı .

"Komik değil" dedim gözlerimi yine kısarken .

"Bence komik yani ergen gibi davranıyor"

"O zaten bir ergen" dedim gözlerimi devirerek.

"Uykum var" deyip esneyerek ayağa kalktım .

"Rüyanda beni gör" deyip öpücük atan Azra'ya yumruğumu göğsüme koyup eyvallah koçum dercesine baktım. Sabır dileyip odasına doğru gitti . Azra sıklıkla bende kalıyordu bu yüzden ona ait bir odası vardı .

Gece lambasını açtım bu sefer ve gözlerimi kapatarak

"Yarın her şey güzel olacak"

$$$$$$$$

Yanağımda hissettiğim ıslaklıkla kalktım .

"Biefeflerin bitanesi gel bak sana neler hazırladım"

Moralim bozuk olduğunda Azra hep böyle yapardı .

Tavşanlı terliklerimi sürüyerek mutfağa girdim ve masaya baktım . Çikolatalı kurabiye , köfte ve patates kızartması olmazsa olmazım *-*

Gülümsedim ve kurabiyemi süte batırıp yemeye başladım .

ππππππππππ

Kahvaltıdan sonra okula gelmiştik ve sırama oturdum . Azra Ayaz'ın yanına geçerken gözüm Sylvester'ı aramıştı .

En arkadaki sırada tek başına oturuyordu beni görünce başını başka tarafa çevirdi.

Yanına gittim ve derin bir nefes aldım .

"Özür dilerim"bana baktı gözlerindeki kırgınlık bariz belliydi .

"Kalbini kırdım" dedim kafasını yine başka bir tarafa çevirdi .

"İsteyerek olmadı" hala konuşmuyordu .

"Eğer istersen arkadaş kalabiliriz , eskisi gibi olabiliriz" dedim elini tutarak . Elini çekti ve beni bir hışımla ittirdi .

Sylvester'dan (Kıvanç'tan)

Biliyorum biraz katı davranmıştım . Ama haketmişti , hemde sonuna kadar . Onun için onca şey hazırlamışken hayır demesi beni çıldırtıyordu .

Sıradan kalkarak ona bakma zahmetinde bile bulunmadan sınıftan çıktım . Onu ittiğimde yere düşmüştü , canım yanmıştı aynı zamanda .

Temiz hava almak için bahçeye çıktım , hala canı yanmışmıdır diye düşünmeden edemiyordum .

Sınıfa geldim . Nerdeyse herkes ders çalışıyordu .

"Ne oldu yine" dedim Ayaz'a merakımı gidermek için .

"Matematik yazılısı var"

Telaş etmedim çünkü sayısalım iyiydi . Bunuda eminim yapardım.

Hoca gelip kâğıtlar dağıtılınca sorulara göz gezdirdim . Kolaydı .
Hemen soruları yapıp saate baktım . 10 dakika kalmıştı bitmesine . Duru'ya baktığımda sınav kağıdının üzerine kafasını koymuş uyuyordu . Salak kız . Hoca arkasını döndüğünde yerimden kalkarak onu dürttüm .
Şaşkın bakışları üzerimde gezinirken sınav kağıdını alıp yerine kendi kağıdımı koydum .
Üstünde zaten Duru'nun adı soyadı yazılıydı. Yerime geçip kendi kağıdımı da doldururken onun ismini silip kendi ismimi yazdım . İşte bu kadar . Zil çalıp da kâğıtlar toplandığında büyük bir oh çektim .

Duru ise hala şaşkın şaşkın bakıyordu .

Umarım beğenmişsinizdir biraz kısa biliyorum ama ancak bu kadar yazabildim neyse hoşçakalın ♡

Ben Bir ErgenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin