Doğum Günü

33 3 0
                                    

Gözlerimi normal bir sabaha güneş ışınlarıyla açmak yerine kulağımın dibinde horlayan bir ayı ile açmıştım .
Hala elleri belimi tutuyordu kurtulmak için var gücümle elini ısırırken bağırarak uyanmıştı .

"Hassiktir" deyip acıyla eline baktığında gözlerimi ellerime indirdim .

Benim yaptığımı öğrenirse hiç hoş şeyler olmazdı . Bir ev , bir sinirli ayı , bir masum küçük kız , bir çekmecedeki bıçaklar ve kesici aletler = sonuç bir ceset .

Masum küçük bir kızın cesedi . Zavallı küçük kız sabah uyanmak için masumca bir davranış sergilerken vahşice ölmemeli . Masum küçük Duru'ları koruyalım !!!!

"Duru" dediğinde en şirin gülümsemelerimden birini takındım .

"Günaydın , bende şimdi tam kahvaltı hazırlamaya gidiyordum" deyip olabildiğince şirin baktığımda üstüme gelmeye başladı .

Sırtım duvarla buluştuğunda gözlerimi kapatıp dua etmeye başladım . Gitti nomıs .

Kollarını duvara yaslayıp beni duvar ile arasına sıkıştırmasıyla endişelenmeye başlamıştım .
Üzerime eğilip yüzüme nefesini üflemesiyle gözlerimi kapatıp bitmesi için dua ettim .

"Kanki patates kızartsana"

Azra gelince boşluğundan yararlanarak alttan sıvışarak çıktım .
Bu olayı da kazasız belasız atlatmıştım .

"İşinizi böldüm galiba" deyip çıkmaya yeltenen Azra'nın kafasına Tavşanlı peluş terliğimi fırlattım .

Oh ! Tam isabet !

"İnşallah Kıvanç'la öpüşürken yüzüne hapşurursun" deyip tekrar terlik yememek için kapıyı kapattı .

Yanaklarımın yandığını hissediyordum . Kan yanaklarıma hücum etmişti .

Kafamı eğip çıkmak için yeltenirken kolumdan tuttu ve yüzüne bakmaya zorladı . Ani bir refleksle kolumu kendime çekip odadan çıktım . Ellerimle yüzüme hava yapmaya başladım .

Azra'nın bu söylediği ne kadar mal olduğunu gösteriyordu çünkü biz onunla bir kere bile öpüşmemiştik ve ben kimseyle öpüşmemiştim . Yani I'm a good girl  .

Salona inince telefonu ile oynayan Azra'yı görünce sırıttım . Elinde telefonu olmasaydı 1 Sürahi suyu kafasından aşağı yerdi . Hepsi telefona acıdığım içindi . Olum ayfon 6 bu borumu lan !

"Azracım" deyip sinsi bir gülüş attım . Beni görünce gözleri yuvalarından fırlayacak gibi oldu ve kaçmaya çalışırken ayağına taktığım çelme ile yere kapaklandı . Telefonunu yukarıda tutmuştu bozulmasın diye . Ayfon o sonuçta .

Telefonunu elinden alarak Sürahideki suyu kafasından aşağı yavaş yavaş döktüm .

"Allah belanı versin , ıslandım !"

korkunç bir kahkaha patlattım ve listeme baktım .

Bugün ki yapılacaklar listesi .

1. Azra'dan intikamını al ● Tamamlandı .
2. Kıvanç'a parfümünü sor .

"Sylvesteeeer" diye bağırarak odama doğru gittim . Tam kapıyı açtığımda Sylvester tişörtünü çıkarmış uzanıyordu . Çığlık atarak gözlerimi kapattım . Baklavasını görmüştüm :(

Bir kahkaha patlattı .

"Gözlerini açabilirsin kaslarıma bakmak istediğini biliyorum"

Kaşlarımı çatarak gözlerimi açmadan

Ben Bir ErgenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin