Multi ile birlikte okuyun ♡♡♡
Gözlerimi Azra malının bağırmasıyla açtım , uykumun içine etmişti mübarek .
"Ya versene şunu"
Azra zıplayarak Ayaz'ın elindeki mavi şortunu almaya çalışıyordu .
"Vermiyorum kızım bi zahmet giyme sende"
Azra uzun boyuna rağmen şortu alamamıştı . Beceriksiz arkadaşım benim .
"Yeter amk uykumun içine sıçtınız inşallah o fındık beyninizi yamyamlar kemirir" çirkefleşerek sitem etmiştim .
Ayaz "Amin Cümleten" derken Azra gözlerini devirmekle yetinmişti .
Yataktan kalkarak aşağı indim . Yemek masasında Sylvester'ın en uzağına oturmaya özen gösterdim .
Utanıyorum işte .Dün zaten devamını dinleyemeden uyumuştum . Uyku güzeldi hoştu ama romantik kısımların içine etmese olmuyordu . büyük ihtimal Azra'lar bulmuştu bizi . Diğer bir ihtimal Kıvanç'ın süper güçleri vardı ve uçarak bizi getirmişti .
Seni gidi Supernatural'dan fırlama çocuk .
Patates kızartmasına çatalımı batırarak yemeye başladım . Dün uyku sersemliği ile söylediğim şeyleri hatırlayarak yüzümü buruşturdum . Kim bilir daha neler neler söylemiştim , ama hatırlamıyordum işte . Allah benim belamı verir inşallah . Tabağıma köftelerden birsürü alırken bu kadar kısa sürede Slyvester ile bu kadar yakın olmamıza hayret ettim . 1 ay olmuştu .
Odaya girip tekrar gözlerimi kapadım ve canım uykumun beni almasına izin verdim .
Al beni uyku al al . Büyüyünce uykuyla evlenicem .
♡♡♡♡♡♡
Uyandığımda telefonumu alarak mobil veriyi açtım ve instagramda korku sayfasına girdim .
Altıma edecek kadar korkup tuvalete gidememek favorimdi çünkü .
'Bunu okumadan önce arkana bak'
Arkama baktım , kapı vardı . Birden açılmasıyla götü başı dağıttım tabi .
"Ananı sikim , bismillahirrahmanirrahim Allah'ım sen koru beni"
Ellerimi açıp bildiğim tüm duaları okumaya başladım .
Ve gözlerimi tekrar açtığımda Sylvester bana şaşkın şaşkın bakıyordu .
"Allah belanı versin altıma sıçıyodum gerizekalı"
Yandaki yastığı alarak kafasına fırlattım , tam isabet etmişti Bingo !
Diğer yastığı da aldığımda bu sefer hazırlıklı çıkmıştı ve yastığı havada kapmıştı .
Yastığı bana atmıştı ve tam kafadan isabet ettirmişti .
Siktim belanı Sylvester ırıspı çocu seni .
Yastığı alıp kovalamaya başladım .
"gel buraya"
Ayağım yerdeki ıslak sarı beze takılıp düşmeye başladığımda korkuyla gözlerimi kapattım , yastık zaten havaya uçmuştu .
Bir süre öyle gözlerim kapalı kaldığında düşmediğimi farkederek gözlerimi açtım Sylvester'la göz göze gelmiştim .
Sanki bir şeyleri anlamlandırmak üzereydik .
Devamı sonraki bölümde .