Gördüğüm manzarayla donup kaldım pencereden Sylvester'ın odasını izliyordum .
Aha tişörtünü çıkardı baklavalara bak abv . Allah sahibini öldürüp bana bağışlasın amin . Şu kaslara bak anam . Resmen sanat eseri maşallah maşallah . Bana bakmasıyla kendimi aniden yere attım .
Aha gördü . Vallaha beni gördü . Rezilliğin everesti . Rezil oldum sıç sıç . Allah kahretsin . Resmen salyalarımı akıtarak bakmıştım Allah benim belamı versin .
Kalktığımda hala ordaydı eliyle gel işareti yaptı .
Balkona çıktım , oda kendi balkonuna çıkmıştı . İmalı bir şekilde sırıtarak baktı .
"Ne var" dedim tırnaklarımı izleyerek .
"Camdan iki saat beni ve o muhteşem kaslarımı kestin görmedim sanma"
Kaşlarımı çatarak
"Ne kası be ! Karpuz gibi göbeğin var karpuz karpuz !" Dedim çemkirerek .
Tişörtünü kaldırıp
"Gelde bunu baklavalarıma anlat" dedi gözümü hemen yere çevirerek
"kapat şunu" diye tısladım .
"Nasıl baktın ama öyle resmen salyaların aktı"
"Beni utandırmayı hemen kes yoksa burdan atlarım"
"Hıhı " deyip güldüğünde balkonun kenarına oturup ayaklarımı aşağı sallandırdım .
"Tamam Allahın cezası hemen in ordan"
Gülümsedim
"Blöf yapmayacağımı bilmen gerekirdi" dedim .
"Desene komşuyuz" dedi göz kırparak.
Gözlerimi devirdim ve "Azra ile komşusunuz" dedim .
"Ayaz buna çok sevinicek"
"Ya ne demessin" gözlerimi devirip içeri girdim . Pijamalarımı elime aldım aklıma pencere gelince koşarak bana bakan Sylvester in yüzüne perdeyi çektim . Pijamalarımı giydim ve yatağa uzandım .
Yarın zorlu bir gün olacaktı .
♧♧♧♧♧
Hissettiğim soğuklukla sıçrayarak kalktım . Azra pijamamın içine buz atmıştı -,-
"Allah selanı versin Azra"diye bağırarak koşturdum dolaptan aldığım soğuk suyla Azra'nın üzerine yürüdüm .
Korkulu gözlerle bana bakarken suyu üzerine boşalttım .
"İşte şimdi ödeştik"
"Allah belanı versin"
Azra'ya orta parmak gösterip mutfağa girdim Nermin teyze yine marifetlerini sergilemiş .
Gözlerim patates kızartmasına ilişince köfteyi aradım , bulamayınca boynumu büktüm ve patates kızartmasına en yakın yere oturdum .
Nermin teyze"Hiç unuturmuyum" deyip köfteleri masaya koyduğunda gözlerimden köfte işareti çıktığına emindim .
Ekmeğime ketçap ve mayonez sıkıp ikisini karıştırdım üstüne köfteleri ve patatesleri koydum bugün farklılık iyi gelecekti .Doyduğumdan emin olunca kalktım ve Nermin teyzemin yanağına öpücük kondurdum .
"Ellerine sağlık Nermin sultan"
"Afiyet olsun kızım" dedi gülümseyerek . Azra iştahsız iştahsız tabağındakileri didiklerken ellerimi tehdit manasında sallayıp
"Nimetle oyun olmaz" dedim .
Gözlerini devirip masadan kalktı .
Koltuğa oturup televizyonu açarken aniden kalkıp kapattım ve öksürerek dikkatini üzerime topladım .
"Öhem öhem"
Kaşlarını kaldırıp bana baktı .
"Şimdi , bugün için bir planım var ve sende buna uymak zorundasın"
"Neymiş bakalım bu plan"
"Sadece bana ayak uydur"
"Olmaz öyle şey ilk önce planı söyle döverim valla"
"Yersin kafana terliği sus"
Elime terliği aldım ve atıyor gibi yapıp korkuttum . Ha şöyle büyük sözü dinlesin biraz .
"Aferin büyük sözü dinle biraz"
"Tamam ama eğer beni utandıracak bir şey yaparsan bir daha köfte ve patates yiyemezsin"
"Yuh vicdansızmısın lan"
Gözlerini devirdi "evet"
Yukarı çıkıp üstüme siyah desenli eteğini ve mavi gömleğimi giydim . Boyunluğumu ve çantamı takınca hazırdım .
Duru ve giydikleri ♡
Azra'yı elinden tutarak dışarı çekiştirmiştim ilk olarak alışveriş merkezine uğramam lazımdı çünkü . Azra'yı yine çekiştirerek mağazaya soktum ben tişört ve birkaç pantolon seçerken Azra koltuğa oturmuş somurtarak beni izliyordu .
"Kalkta kıyafet seç gerizekalı"
Omuzlarını silkip kollarını göğsünde bağladı .
"Dondurma ısmarlarım" dediğim zaman aniden kalktı ve bakmaya başladı .
Aldıklarımızı öderken planım için sırıttım bugün baya eğlenceli geçecekti .
Vote piliz ♡♡♡