market

28 1 5
                                    

Sınavdan sonra kantine inmiştim sucuklu tostumu yerken bilmem kaçıncı kez kantinde köfte ve patates satılmamasına lanet ediyordum . Boynumu büküp küçük emrah edasıyla sucuklu tosta baktım . Eve giderken marketten hazır patates ve köfte alacaktım . Kıçımı kıpırdatmaya üşeniyordum çünkü .

Sylvester kılıklı hala benimle konuşmuyordu . Canı cehenneme .

Kulaklıklarımı takıp yol boyunca müzik dinleyerek markete gelmiştim . (Duru'nun dinlediği şarkı multide var)

Duvara çarptığımda duraksadım , kafamı kaldırdığımda bu duvar değildi . Görmek istemeyeceğim bir şeydi . Sylvester o bana küs olduğu için bende ona küsmeye karar vermiştim . Şu an kendimi evcilik oyununda gibi hissediyordum . Sürekli göz göze geliyorduk ve bu hayra alamet değildi .

Onu itip hızla doldurulmuş reyonuna girdim . Köfteleri aldığımda market duvarının arkasından kafasının yarısını uzatmış bana bakan bir Sylvester görmeyi beklemiyordum .

Gözlerimi devirerek patatesleride alıp kasaya yöneldim . Şu sınav sonrasında ona böyle davranmam biraz nankörlüğe girerdi , çoh hojdır ama banena .

Patates ve köftelere gülümseyerek baktım biraz sonra kendime güzel bir ziyafet çekecektim . 7/24 bunları yiyordum ama olsun . Kasada sıra beklerken telefonuma gelen mesajla elimi cebime attım .

Gönderen; Azramalı
Kanki bu gün bize gelsene yada ben size geliyim :(

Sonundaki Üzgün emojiye kaşlarımı çatarken fazla bekletmeden cevap yazdım .

Gönderilen; Azramalı
Ne oldu yine evde değilim bi sn ben size gelicem patates ve köftede aldım beraber yeriz ;))))))

Gönderen; Azramalı
Hayret sen benimle köftelerini ve patateslerini paylaşmazdın ??

Gönderilen; Azramalı
Bugüne özel alışma hemen gerizekalı kfekdekfb ;)

Gönderen; Azramalı
Tm :(

Kafamı kaldırdığımda yere düşmeyi göze alarak Telefonuma eğilen Sylvester i gördüm . Dondurulmuş patates poşetini kafasına geçirirken telefonumu cebime attım .

"Annen sana hiç terbiye vermedi galiba yabancıların telefonu karıştırılmaz" deyip işaret parmağımı gözüne sokarcasına salladım . Gözlerini devirip mırıltıyla

"Sen yabancı sayılmazsın" dedi . Ellerini ceplerine koyup kafasını öne eğdi . Utanan bir Sylvester sanırım kıyamet kopacak yada başımıza gök taşı yağacak . Bugünleride gördümya ölsemde gam yemem .

Konuşmayıp aldıklarımı kasadan geçirdim .

"Yine mi bunlar"

Kaşlarımı çattım bu bana edilen bir hakaret sayılırdı çünkü .

"Sus konuşma , onlar senden değerli sen yokken onlar vardı" gözlerini devirdi .

"Hadi şimdi ikile goçum" elimi yumruk yaparak göğsümün üzerine vurdum sesimi kalınlaştırarak yaptığım taklide yüzünü buruşturmakla yetindi .

Parasını ödeyip poşetleri aldığımda Azra'ya doğru yola çıktım . Arkamda ayak sesleri duyuyordum çaktırmadan dönüp baktığımda Sylvester ı gördüm .

"Beni mi takip ediyorsun bakıyım sen"

"Ne alaka" dedi omuz silkip .

"Sus konuşma pis sapık yersin kafana terliği poşeti içinde dondurulmuş patates var bu sefer sert vururum acımam geber"

"ne kadar insafsızsın" gözlerini kısıp bakmaya başladı .

"idolüm sensin"

Azra'lara geldiğimde zili çaldım . Bana gülümseyerek kapıyı açan nermin teyzeye sarıldım . Yanaklarımı sulu sulu öpüp sıkmaya başladı .

Nefret ediyorum böyle şeylerden .

"Maşallah kızım nasıl da büyümüşsün"

"Daha 2 ay önce geldim nermin teyze"
Uzun süredir Azra'lara gitmemiştim iki ay bile benim için çooooook uzundu .

"Geç kızım içeri sana neler hazırladım"

Sofrayı gördüğümde içimden sevinç dansı yapmak gelsede yapmadım . Nermin Teyzem en sevdiğim yemekleri yapmıştı . Annem gibiydi her zaman .

"Ben bir Azra'ya bakıyım" deyip gülümseyerek yukarı çıktım .

Odaya girdiğimde yerde mendiller ve yatağın üstünde elinde mendil kutusu ağlayan Azra'yı gördüğümde hemen yanına koşup sarıldım .

"Ne oldu!?"

Burnunu çekip gözlerini sildi .

"Duru... ben .... ben"

"Sen ne?"

"Ayaz'ı"

"Devamını söyle çabuk" elleriyle yüzünü kapatıp hıçkırdı .

"Bir kızla gördüm"

Bi an öldürdüm diyecek sandım ciddi ciddi .

"Ne"

"Dedim işte" dedi gözlerini ovuşturarak .

"Bak eminim bir yanlış anlaşılma vardır , ben yarın bir şekilde Ayaz'ı bulur ağzından laf alırım merak etme sen"

"Alırmısın" dedi burnunu çekerek .

"Alırım tabiki" deyip kollarımı ona doladım oda bana sarılınca Azra'nın şu hayatta en değerlim olduğunu fark ettim .

"İyiki varsın"

"İyiki tanışmışız"

Biraz böyle kaldık ve geri çekildik .

"Hadi gel yemeğe inelim Nermin Teyzem döktürmüş yine ben çok açım" karnımı sıvazladım .

"Sen Hep açsın" dedi gülümserken .

Gülümsemesine eşlik edip "doğru" dedim .

♢♢♢♢♢♢♢

Çatlayacak gibiydim doyduğuma rağmen yemiştim ve Karnım tıka basa doluydu .

Azra bana sakız uzattı ve "Odan her zaman ki gibi aynı yerde" dedi gülümseyerek .

Odama çıkıp yatağa uzandım dolaptan pijamalarımı çıkardım

Bir dakika ....

Bu ....

Bunun burda ne işi vardı !?

Vote vermeyi unutmayın ♡♡♡

Ben Bir ErgenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin