Fájdalmas Választás

119 5 0
                                    

James egy átlagos srác volt, aki mindenképpen szeretett volna egy barátnőt.
Adottságai nem voltak, hiszen helyesnek semmiképpen sem volt mondható. Volt egy kedvenc kávézója, ami a lakásától nem is volt messze, gyalog mindössze 10 perc séta volt.
Ez a kávézás is ugyan úgy kezdődött. Jamesnek már szólnia sem kellett, a pincér hozta is a kávét. A mai nap viszont valami különös történt. Volt a bárban egy egy gyönyörű lány, akit eddig még sohasem látott a környéken.
- Hello! A nevem James. Nagyon boldog lennék ha a társaságomban folytatnád az iszogatást. - üdvözölte kissé rámenősen a lányt James. A lány nem állt ellen, bár nem volt neki rokonszenves a lány.
Egy órás beszélgetés után sikerült rávennie a lányt, hogy a lakásában folytassák a beszélgetést.
- Zavarna ha lefeküdnék veled és te kényeztetnél?
- Öhmm... Nem zavarna. Benne vagyok. - majd a lány rávetette magát Jamesre. James nagyon is vad volt, amit művelt az fájt a lanynak hiszen már elkezdett sírni.
- Fáj ribanc? Most megkapod a magadét! - mondta a fiú miközben előrántott egy kést. Ezalatt a lány egy hírtelen mozdulattal leterítette Jamest, a kést kikapta a kezéből.
- Na most megtudod te kis senki. Szeretsz fájdalmat okozni!?
- Igen szeretem a fájdalmat.
- Akkor most megkapod. - majd egy mozdulattal kivágta a nyelvét a lány Jamesnek.
- Na még mindig élvezed te szadista? Csak nem hiszed azt, hogy ilyen könnyen elbánok veled? Csak egy kicsit megkínozlak - nevetett hangosan a lány, majd a nyelvet feldugta a srác hátulsó részébe.
Az ajkait gyengéden, mégis fájdalmasan felmetszette.
- Ha azt hiszed, hogy bármit vagy bárkit megkaphatsz, akkor ébredj fel kisfiú. - szólt a lány mielött megtette volna a végső döfést.
James férfiasságát erősen megragadta, majd lemetszette.
- Na!? Csak nem vagy éhes? - majd a szájába nyomta, hogy saját maga által fulladjon meg...
A titokzatos lány azóta többször is felbukkant, mint jótevő.

Short StoryWhere stories live. Discover now