A mókusok különös hangokat hallattak.
- Anya! Nekem is lehet egy mókusom?
- Mókusod nem drágám. De egy kiskutyában megegyezhetünk. Joe bácsikádék a hétvégére elutaznak és megkértek, hogy vigyázzunk Blökire. - sikoltott fel Annie, anyja szavainak hallatán.
Egész hétvégén Annie szobájában aludt Blöki. Blöki barátságos kutya volt, de a szemében mégis valami félelmetes látszódott.
Hétfő reggel Joe nem jelentkezett a kutyáért. Annie családja kissé idegessé vált.
Joe sem telefonon, sem személyesen nem volt elérhető.
A kutya kezdett egyre aggresszívabbá válni. Annie már azt sem engedte meg, hogy mellette aludjon. Blöki valahogyan mégis bejutott a zárt szobába.
Annie anyukája, reggel belépett a szobába és nyomban elájult a látványtól.
Kislánya szétmarcangolt testét pillantotta meg. A húsából kivoltak harapva darabok, a belső szervei lógtak le az ágyról.
A nő pár perc múlva eszméletéhez tért. Vele szemben állt a kutya, aki morgott rá.
A bejárati ajtó nyílását hallotta.
- Joe! Segítség! Te vagy az?
- Ne félj! Nem fog sokáig fájni - szólt egy titokzatos, de mégis ismerős hang.
A kutya két lábra emelkedett, majd Joe alakját öltötte.
- Joe már nem él. Levadászom a fajtátokat. - azzal a pillanattal kitépte a nő szívét, de most macska alakot öltött.
Kiment a házból, a szomszédok és a rendőrség a mai napig nem tudja, hogy mi történhetett a családdal. Vadállatok támadásaként könyveltél el a történteket...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Short Story
Fantasia( +18) Ezek a történetek inkabb furák, mint sem ilyesztőek. Nem túl hosszúak ( mint a cím is mutatja), ezért ha kevés az idő, akkor is tudod olvasni.