Volt egy kislány Moltivare városában, akit már mindenki ismert, mert annyira rámenős volt kérdéseivel.
A gyengébb idegzetű emberek egyszerűen csak idegesítőnek találták. Az anyukája féltette a kislányt, mert hiába mondta neki, hogy legyen óvatos és ne álljon szóba idegenekkel, a kislány nem hallgatott rá.
Egy nap a szomszédba költözött Luke a harminc éves férfi, aki éppen-e tájban vesztette el családját és nyugalomra vágyott.
A kislány üdvőzlő kosárral átment a férfihoz és mivel az ajtót nyitva találta nem tétovázott, bement.
- Hoztam egy kis süteményt az új barátomnak!
- Hát te meg mit keresel itt? Attó, hogy a pakolás jóvoltából az ajtó nyitvamaradt, még nem jelenti azt, hogy te bejöhetsz. Most elnézem neked, de legközelebb kopogj. - mondta barátságosan, mosolyogva Luke.
- Csak szerettem volna szólni neked, hogy te vagy az újbarátom és minden nap átfogok jönni hozzád. - közölte a kislány sejtelmessen a férfival.
Luke kissé meglepődött a lány szavain, de remélte, hogy csak viccelt.
Az elkövetkező napokban a lány szava beteljesülni látszott. Minden nap figyelte, hogy a férfi mikor van otthon és kapva kapott az alkalmon, nyomban a házában termett.
Egy nap amikor a férfi fáradt volt leült a lánnyal a kanapéra és mondta neki, hogy ma csak pihenni szeretne, ezért nézzenek együtt valami rajzfilmet. A férfi egy röpke idő után el is szundikált. De az alvás nem tartott sokáig mert arra ébredt, hogy a kislány a férfiasságát simogatja.
- Csak unatkoztam, ne haragudj, nem tudtam, hogy ilyet nem szabad. - mondta a kislány, amikor a férfi dühösen egy párnát ragadott és a lányhoz vágta gyengéden.
- Ezt már nem tűröm el neked. Velem ne szórakozz. Ha rendesen viselkedsz, akkor maradhatsz, de úgy látom neked ez nem megy.
A lány kiment a konyhába pár percre, majd bújócskázni hívta Luke-ot.
- Gyere és találj meg! A sötétség felemel!
Luke belépett a fürdőbe és a lány egy gyors mozdulattal sziven szúrta.
- Azt hitted, hogy barátkozni szeretnék?! Hát tévedsz. Nem bírom elviselni az ilyen embereket, de kis csótány.
- Azt hiszed megúszod?
- Hogy meg-e? Szerinted ki ne hinne egy ilyen aranyos kislànynak, mint én?! Te meg akartál erőszakolni és amíg aludtál, sikerült szereznem is bizonyítékot. - mondta, miközben egy kis üvegcsét mutogatott, amiben fehér váladék volt.
Luke összerogyott és a nappaliban lévő kamerára mutogatott.
A rendőrség amikor átkutatta a házat, semmiféle bizonyítékot nem talált és a kislányt még soha senki sem látta bemenni a házba, még a kamera felvételeken sem volt rajta, csupán annyi látszódott, hogy a férfi magával társalog, majd sziven szúrja magát...
YOU ARE READING
Short Story
Fantasy( +18) Ezek a történetek inkabb furák, mint sem ilyesztőek. Nem túl hosszúak ( mint a cím is mutatja), ezért ha kevés az idő, akkor is tudod olvasni.