Volt egy csoport, ahol emberek voltak név nélkül és minden beszélgetésen maszkot viseltek, hogy teljesen névtelenek maradjanak.
A beszélgetés lényege az volt, hogy az emberek titkokat árultak el egymásnak, így nem kellett félniük, hogy valaki megharagszik rájuk, hiszen a dolog nem volt személyes.
Ezen kívül még azok jártak ebbe a csoportba, akiknek nem voltak barátaik, de mégis szerettek volna beszélgetni.
A mai megbeszélésen volt egy új srác, akit eddig még senki sem látott. A történet mesélést ő kezdte. A hangja kissé mély és ilyesztő volt a csoport társak számára.
-Én az igazságot szoktam tálalni fájdalmas módon, ezért utálnak. Ez a csoport hazugságokon alapszik. Az egyik tag közületek megölt valakit. Pontosan középen ül. De nem egy egyszerű gyilkosság volt. Megölte a saját feleségét. Egy másikótok részegen gázolt el egy 8 éves kisfiút. És az a nő feket párducos maszkban részegen kirabolt egy idős nénit a barátnői kedvéért.
Majd a furcsa fazon hirtelen kirohant. Mivel még a csoport vezető sem sejtette, hogy ki lehetett, ezért nem foglalkoztak az üggyel, viszont akikről szó volt, azok kínosan érezték magukat.
Az idegen következő héten is megjelent.
- Ma az egyik csoport társatok nem jelent meg. Mert megöltem. A múltban olyan dolgokat cselekedett, amit nem szabadott volna. Ártatlanokat bántott. Holnap a sikoly maszkban ülő férfi meg fog halni és a feket hattyú jelmezes nőnek az édesanyja, testvére és a négy éves kislánya is, szint úgy elhalálozik. Egyik megfull, másik kaszabolja a harmadikat én magam... - mire egy farkas maszkos férfi felállt és az ismeretlen felé iramodott, hogy leállítsa ezt a sületlenséget pár ütéssel.
Mire felállt és odaért, addigra az idegen köddé vált.
Pár napra rá a történtekre a halálesetek be is következtek. Pont úgy, ahogyan az ismeretlen utalt rájuk.
A fekete hattyú ruhás nő szerepelt az újságokban, miszerint édesanyja egy kád vízbe fullt, a nővére felvágta ereit, és kislányát az óvodából egy ismeretlen férfi vitte el és a lányt azóta sem találták meg. A nő élete darabokra hullott és megfogadta, hogy addig nem nyugszik, amíg meg nem találja az elkövetőt, de a terhek alatt összeroppan és öngyilkosságot követett el. Egy évvel késöbb a sikoly maszkos férfit egy gyorsétterem hűttőjében találták meg feldarabolva kis zacskókban, kivéve a fejét, amit egyben hagytak, és egy szöveget mellékeltek:
Tartósítószer mentes.
YOU ARE READING
Short Story
Fantasy( +18) Ezek a történetek inkabb furák, mint sem ilyesztőek. Nem túl hosszúak ( mint a cím is mutatja), ezért ha kevés az idő, akkor is tudod olvasni.