Az állatok védelmezője

44 2 0
                                    

Joe egy kolbász töltő üzemben tengette mindennapjait. A barátainal egy szót sem szólt munkásságáról, mert nem tartotta idillinek. Egy napon a lányát bevihette munkahelyére, hogy megnézhesse, mivel foglalatoskodik. A lány nagyon elvolt ragadtatva, de nagyon sajnálta a kismalackákat.
- Apa! Én a helyedben nem bántanám az állatkákat, helyette magamat daráltatnám le, hogy ők élhessenek. - szólt a lány.
- Kicsikém. Ilyet ne is mondj. Nekik ez nem fák és utána egy szebb helyre kerülnek fent az ègen.
Joe elkezdte a munkályát és a lányt hagyta szabadon mászkálni az épületben.
A daráló futószallagján hatalmas disznó tetemek haladtak. A lány megfogta őket, ledobálta egy hatalmas konténerbe.
A pihenő szobába ment, ami tele volt plüssállatokkal, hála a lány plüssökhöz való vonzalmának.
Elkezdte őket felpakolni a pultra és sorban elkezdtek belepotyogni a darálógépbe. A lány apja ezt észrevette, nyomban odasietett és nyúlt a plüssökért. Nem volt elég óvatos, mert a kezét nyomban ledarálta. Próbálta kihúzni, de nem sok sikerrel. A lány azzal a mozdulattal belelökte a férfit, aki nyomban meg is halt.
- A disznócskáknak nem eshet baja. - majd kiszaladt az épületből, az erdő felé vette az irányt és hirtelen eltünt...

Short StoryWhere stories live. Discover now