Dimenziók között

43 1 0
                                    

Cirmos cica hajj... - szólt a gyerekdal miközben a kis Luke a szobájában játszott.
Az édesanya, aki a konyhában főzött, furcsának találta, ugyanis ő nem indította el a dalt. A kisfiú még nem tudott folyékonyan beszélni, de egy-ké szó már kimondásra került.
A bejáratiajtó nyitva volt. A kert végében Jack a németjuhász holtan feküdt egy késsel a nyakában.
A nő megrémült. A gyermeket a kiságyába helyezte és az ajtó bezárta, majd hívta a férjét. A férje csak késő este tért haza a munkából.
Halk léptek hallatszottak a konyha felöl.
A nő csak a lépteket hallotta, de senkit sem talált a lakásban. Mire visszatért a szobába a kisfiú eltűnt. Teljesen kétségbe esett. A rendőrséet hívta, de ők sem találtak semmi bűncselekményre utaló nyomot.
Este, amikor a férfi hazaért, nem találta a lakásban feleségét csak a gyermeket az ágyban. Fogta és kivette, hogy megetesse. Kissé összerezzent, amikor a gondolat végig futott a hátán, hogy a fia már órák óta egyedül lehetett a szobában. A férfi hátrafordult. Mintha felesége suttogását hallotta volna.
A kisfiút rábízta a legjobb barátjára, aki vele együtt jött, amíg kinézett a hátsó kertbe. A férfi összerogyott a félelemtől, amikor megpillantotta felesége holttestét.
Nyomban odakiálltott barátjának, hogy szóljon a rendőrségnek. Ők mondták a férfinak, hogy délután már jártak a lákásban, de a gyermek akkor nem volt a lakásban. Mikor kiértek az udvarra, hogy megnézzék a holttestet, nem találtak semmit...

Short StoryWhere stories live. Discover now