Hazudni bűn?

34 1 0
                                    

Hazudni nem bűn, de vannak olyan emberek akik annak vélik.
Peter amikor felébredt, egy furcsa helyen találta magát.
Egy phszihopata lakásan volt bezárva és rajta kívül még voltak négyen.
- Nos. Vannak titkaitok, amit azokban a borítékokban találtok magatok mellett. Ha valaki hazudik annak a titka lelepleződik.
Peter nem félt. Ő nem volt egy félős típus, inkább izgatta a feladat, hogy hogyan juthat ki innen. Minden lehetőséget átfirtatott, de semmi sem bizonyult jó megoldásnak.
- Ti hisztek ennek a gazembernek?
- Nem - szólalt meg Pet, míg a többiek szólni sem mertek.
A hangszóró recsegett majd újra megszólalt.
- Peter! Kezdjük veled. Kivel csaltad meg a barátnődet?
Pet körül nézett a szobában, mire meglátott a sarokban kuporogni egy hatodik személyt.
Eszébe jutott, hogy barátnője mostanra állapotos, a megcsalás még régebben történt és nem szeretné elveszíteni mennyasszonyát.
- Senkivel sem!
- Peter Peter. A hazugság nem szép. Most itt ül melllettem a barátnőd megkötözve és hall téged. Sőt! A többieknek is van meglepetésem.. - Pet felkiáltott, a phszihopata szavába vágva.
- Julie! Ne hidj ennek a... - rémült meg a srác.
Abban a pillanatban egy nagy bárd lendült a plafonból és egy mozdulattal a srác feje a földön landolt.
- Látod Julie! Senkiben sen bízhatsz manapság meg. - kacagott az őrült, majd elvágta a lány torkát.
- Na ki következik? Hazug banda...
Majd a sarokban lévő lány nekirontott a többieknek, de a cselekedete kudarcba fulladt.
Egy erős férfi egy kést talált elrejtve az egyik kanapéban, amivel a lányt egy mozdulattal leszúrta, majd a többieket is.
- Ez volt az eddigi legjobb műsor. Csak az a baj, hogy a győztes mindig is én maradok - abban a pillanatban belépett az ajtón a gyilkos, beengedte kutyáit, akik a férfit is és a holttesteket is nyomban eltüntették...

Short StoryWhere stories live. Discover now