5.Bölüm

56 7 0
                                    

Dışarıdan bakıldığında tecavüze uğramış kız imajı verdiğim çok açıktı. Yüzün bembeyaz , kafamdan yavaş yavaş süzülen kan ve tam emin olamadığım ama muhtemelen yanağımda ki üç parmak izi hala dokunduğumda sızlıyordu . Yanıma sabahki cüzdanını çaldığımız çoçuk oturunca ne yapacağımı bilememiştim. Ona baktığımda nutku tutulmuştu. Ama malesef benim ki güzellikten değil dahaktan ve akşamın bu yarısı oturup ağladığımdandı . Yanıma oturup ne olduğunu sorduğunda sadece ona bakıp hıçkırıyordum. Yanıma oturup
- Mira iyi misin? Ne bu hal? O an aklıma gelen tek şey sarılmaktı. Onun beklemediği bir şekilde sarıldım. Aslında beni ittirip hesap sorsa omuz silker yürürdüm. Çünkü öz anne babam bana bu şekilde davranırken tanımadığım kişi aynısını yapmış çok mu? Sarıldığımda ilk şaşırdı daha sonrasında yavaş yavaş elini belime koyup sanki bebek uyutuyormuş gibi tıpışlamaya başladı . Daha sonrasında omuzlarımdan yavaşca ittirip beni banka tekrar oturttu . O an hıçkıra hıçkıra herşeyi anlattım . Zaten gizli saklı hiçbirseyim yoktu ki en ihtiyaç duyduğum an benim yanimda her ne kadar tanimadigim kisiye derdimi anlatmam doğru olmasa da bi şekilde güvenmiştim. Ona baktığımda çenesi seyrelmiş, çatık kaşlarıyla dikkatle beni dinliyordu. Çeketimin fermuarını indirdiğinde ne olduğunu anlamadan annemin yaktigi yere elini yavaşca dokundurdu.  ani bi şekilde yerimden doğrulup fermuarımi cekip yurumeye başlamıstim.Nereye gideceğimi bilmiyordum. Semih ve Cerene gidemezdim yoksa işler daha da büyuyebilirdi.Bi anda döndürüldüğumde tiz bi çıglık attım.Yuzünu buruşturduğunu görmüştüm fakat aniden döndürünce basim dondugu icin onun kolları arasina girmiştim. Kolları havada ne yaptigimi anlamaya çalışırmış gibi beklerken bilincim yavaş yavas kapanıyordu. Kendimi tamamen onun kollarına bırakırken onun yumuşak sesini başımda birşeyler soylediğini duymuştum fakat gözlerimi açmak hiç bu kadar zor olmamışti. Onun ilginc birsekilde guvendigim kollarına bilincimide verip tamamen karanlığa teslim oldum.

Histerik HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin