Sahih güzellik sahih olmayan şeyler ve sahih hayat. Sahihlik.. sahici sahihlik. Günümüzde ve geçmişimizde yada realizmin gırtlağımızdan geçen oksijenle vals yaptığı, horon teptiği şu dakikalarda. Çağımız kaosun eşiğinde dahi realist. Bu realizm iyi böyle güzel yaşamayı unutmuş tekdüzelik, hayatlarsa süregele. Boya kokuları da öyledir aslında, kurtulmak için kokudan hızlı çabucak ama dikkatle sürülür.Mesela makyaj yapan bir kadının dudaklarının güzelliği gözlerinin büyüklüğü değildir önemli olan. önemli : elinde kalitesiyle gelen bir filozoftur makyöz. hayat gibi makyöz ne isterse odur.İşin başında anlattığınız bir ton şaheser sonucunda/ sizin dilinizden dökülenler degil, o filozofun parmaklarından sökülenlerdir ortaya çıkan.
Neden yaşıyoruz ve ne için ölüyoruz öldürülüyoruz ya makyözün ellerine bırakıp ellerde kayboluyoruz. Ya bir harabede yeni nesil devrimler yeni makyözler üretiyoruz kafamızda, kafalarımızda . Gerçekten kaç kafamız var kaç beyin kaç düşünce kaç sözcük dilimizde israf ediliyor yanlış emellerin sarsıntılı temelleri oluyor kaç fikir hangi dudaklar kuşların ki kadar seri "kuşlar , dağların çığırtkan devrimcileri" (dağların sadece).
Ve
Sahih güzellik: gırtlaktırSahih olmayan şey ise; makyözün çığırtkan parmaklarıdır
Sahih, hayattır zaten kuşların cıvıldaması gerekir kaybolması gayba ermesi belki seslerinin kulaklarımızda bırakabildiyse bir devrimi aşk olmasıdır belli ki bütün kuşların seyrinin . belkidir hayat. Bir makyöz bir kuşu gırtlaklarsa gırtlaklamış olur ama bir kuş bir makyözü gırtlakladım mı araf vakitlerinin hüznü başlar makyöz ölürse devrim / dirilirse darbe yeni nefeslere. unutup dövmek düşer dizleri dirilişleri...