12. TA TULI MIND TAPMA

375 44 2
                                    

Darja vaatenurk

Ta vaatab mulle otsa. "Ma olen tahtnud seda juba ammu teha" lausub Caspar muiates. Naeratan pisut. Olen ikka veel kuidagi ärevil. Kõnni oma voodini ja potsatan sinna istuma Caspar otse minu järel.
Vaikus.
Vaikus.
Ma ei kannata enam seda kuid samas pole mul midagi öelda. Mis siin üldse toimub? Miks ta mind suudles? Miks see mulle meeldis? Ma ei saa olla ju temasse armumas. Miks? Mul on saladus. Saladus millest mitte keegi ei tea. Minuga pole ohutu suhelda ja ma ei taha kedagi  jamadesse tõmmata eriti veel inimest kellest ma hoolin.
"Kas kõik on korras" küsib Caspar äkki vaikust katkestades. "Mhm kõik on hästi" vastan tema poole vaatamata.  Ta ohkab. Äkki tuleb mulle aga meelde Caspari haav. "Kuidas sinuga on?" küsin. "Kõik on korras". Nojah mida ma lootsin et ta nüüd kurtma hakkab? Ma tahaks temalt uurida kuidas see juhtus aga ma olen nii väsinud et silmad vaevu lahti püsivad. "Ma lähen magama" lausun vaikselt. Ta noogutab ja suundub oma voodi poole. Poen voodisse teki alla ja uinun koheselt.


"Hommik" hüüab äkki Elli hääl. Avan aeglaselt silmad. Vaatan toas ringi. Ma olen Elliga kaheksei. Ta on purupurjus. Hüppan püsti. "Mida sa teed?" küsin kurjalt. "Hahahaha midagi ei tee" ta puhkeb kohutavalt naerma. "Tsss sa äratad kogu kooli üles".
Mis tal arus on? Purjus peaga mööda kooli jaurata. Mis ajast ta üldse nii palju jooma on hakanud. " Ma tahan magada" lausub ta vinguval häälel. Ta vajub voodisse. Aitan talle teki peale. Ta magab juba.

Kõnnin söökla poole hommiksöögile. Jätsin Elli magama. Täna saab putru. Toit käes kõnni jälle kahesesse lauda akna all. Hakkan sööma. Äkki näen direktorit kes justkui tuleks minu juurde. Jah täpselt nii. Ta peatub mu laua kõrval. "Tule kaasa". "Miks" küsin püsti tõusetes. Ta vaid keerab selja ja hakkb liikuma mina tema järel. Varsti olemegi direktori  kabinati ukse taga. Ta avab uks ja ma astun sisse kuid minu üllatuseks paneb Direktor minu järel ukse kinni ise sisse tulemata. Mida ma siin üksi teen? Äkki aga astub tagaruumist välja mingi mees. " Tere Darja" lausub ta mesimagusa häälega. Mul on tunne et õhk saab otsa. Ta tuli tagasi. TA TULI MIND TAPMA.




.........................................................

Lõpuks uus osa :)

KurikuulusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora