Darja vaatenurk
Avan silmad. On hommik. Kell on alles kaheksa kuigi on pühapäev. Keegi ei maga enam. Tuba on tühi. Tõusen istukile ja ringutan. Astun voodist välja ja lähen kappi juurde võtan riided ja suundun vannituppa.Caspari vaatenurk
Tulin just dušši alt ja hakkan hambaid peamsema. Võtan hambaharja ning pigistan sinna hambapastat peale ja hakkan pesema. Lõpetan ja panen asjad vannitoa kappi tagasi. Uks läheb lahti ja sisse astub haigutav Darja. Ta pilk jääb mulle pidama. Ta näeb selles öösärgis ikka väga seksikas välja. Nojah ma ise ka ainult pükstega. Ta pöörab pilgu ära. "Kas ma saaks ka pesema" küsin Darja. Ta pole isegi sõjaks nagu tavaliselt vaid rahulik. Mulle meenub eilne leping. Praegu on parim hetk midagi teha.
"Ikka saab" vastan ja astun talle lähemale. Ta tardub. Ma seisan täpselt tema ees. Silmitsen ta huuli. Kummardun lähemale. Ta on nagu kivikuju. "Ja mis siin toimub" küsib sisseastunud Bill. Tõmbun eemale. Võtan toolilt oma särgi ning astun vannitoast välja ja sulgen ukse. "Mida sa teed" sosistab Bill pahaselt. Mis tal viga veel on . "Ma pean" vastan. Ta raputab pead. "Jah pean küll mu isal on seda raha vaja" lausun sosinal. Bill keerab selja ja jalutab minema. Mis see üldse tema asi on? Virutan jalaga vastu seina. Ma ju ei taha seda teha mul pole kombeks teisi petta. Astun vihaselt toast välja.Darja vaatenurk
Seisan tardunult kesset vannituba.Mis see veel oli. Kas ta tõesti tahtis mind suudelda? Miks ma midagi ei teinud? Ei see ei saa nii olla. See jobu ei meeldi mulle kohe üldse ei meeldi. Jah ma olin lihtsalt unesegane. See olukord ei tohi korduda. Lähen lihtsalt pesema ja ei mõte sellele enam lisaks see ei kordu kunagi enam MITTE KUNAGI.
Liigun hommikusöögile. Saan toidu kätte ja istun taas sinna kahesesse lauda akna all. Ma ei taha istuda sinna kus varem sest seal istuvad ka nemad. Nad ajavad mind närvi nüüd ka Caspar oma imeliku käitumisega. Tegelikult ma usun et mind ei oodatagi sinna lauda eriti peale seda vihmaussi trikki. Hakkan sööma. Kuulen kriginat. Teine tool on lauaäärest kaugemale tõmmatud ja seal istu Caspar. Ta on täpselt selline nägu nagu ma oleks teda oodanud. "Mis vaja" küsin mõrult. Vaikus. "Nikastasid oma häälepaelad ära või" küsin sarkastiliselt. "Tegelikult ma tahtsin lihtsalt siin süüa" lausub ta nagu vana rahu ise samalajal kotletti närides. Nojah selge siis. "Head isu" lausun pahaselt ja tõusen püsti. Võtan oma kandiku ja viin selle ära. Tore eks ma siis nälgin kui rahus süüa ka ei saa.
Liigu oma tuppa võtan sealt esimese tunni õpikud ja lähen klassi ette ootama. Varsti ilmuvad nurgatagant välja Carolin ja Paula. Nad jäävad minu ette seisma. "Hoia Casparist eemale või sa alles näed " lausub Carolin ähvardavalt. Ma ei karda teda. Carolin ja Paula on just sellised tüdrukud kes ühe öö ühe teine teisega veedavad. Vastik aga kust ta võtab et Caspar mind huvitab? Vaatan talle segatuses olles otsa."Ma nägin kuidas te sööklas flirtisite" vastab Carolin nägu vihast punane nagu punapeet. Haha hakkangi teda punapeediks kutsuma. "Kuule punapeet ma ei tea milest sa räägid ja parem ära mind rohkem ähvarda" lausun vihaset. Jätan meelega mainimatta et Caspar ei huvita mind. Mulle meeldib teda närvi ajada. Ta hakkab midagi ütlema kui esimese õpilased ümber nurga keeravad. Ta paeneb suu uuesti kinni.
Tund oli kohutav. Me õppisim mingit valemait mille nimi isegi mulle meelde ei jäänud. Lähen meie tuppa. Astun sisse ja näen esimese asjana Casparit kes vaatab aknast välja. Ei tea kas ta kuulis et tulin äkki ma saan veel minema hiilida. Hakkan uksest väljuma kui kõlab Caspari hääl "Kuhu sa siis nüüd kiirustad". Panen ukse kinni ja astun tagasi tuppa. "Ei kuhugi" vastan ükskõikselt. Lähen kapi juurde ja panen õpikud tagasi. Istun voodile ja võtan kätte mingi raamatu mida ma eile lugesin. Äkki istub Caspar mu kõrval ja küsib "On põnev?" "Oleks parem kui sa mind ei segakas" vastan sarkastiliselt ja loen edasi. Tegeikult mulle ei meeldi lugeda aga ma pean. Ma nimelt loen õpikust peatükki mis on vaja selgeks teha.
"Räägi mulle endast" sõnab äkki Caspar. "Miks" küsin. Ma ei saa aru mis siin toimub. "Räägi mulle lihtsalt" vastab ta. Mis tal viga on mida ta minust tahab jätku mu lihtsalt rahule. Tõusen püsti ja karjun "Mida sa tahad, miks sa mind rahule ei jätta?"
-----------------------------------
Vabandust et selle osaga nii kaua läks proovin olla edaspidi kiirem :) . Loodan et meeldis.
YOU ARE READING
Kurikuulus
Teen FictionKaks internaatkooli üks poistele teine tüdrukutele. Noortele, kes on kuritegeliku minevikuga, tänavalapsed jne. Ma käin tüdrukute omas, seda arvasin ma kuni poisid meie kooli kolisid.