Kõnnin aeglaselt oma toa poole. Ma kohe ei julgegi sinna jõuad. Ma ei taha teada mis mind seal ees ootab. Meie koolis on igal toal oma vannituba nüüd ma pean seda ka veel mingite idiootidega jagama. Jõuan ukse taha.
Kuulatan.
Vaikus.
Imelik. Poisid pole kunagi vaiksed. Võtan julguse kokku ma ei pea ju ometi neid kartma. See mõtte teeb mulle nalja mina ja kardaks neid. Astun sisse. Seal aga ootab mind hoops Elli. Ta vaatab lihtsal toa teise seina kus on nüüd neli voodit lisaks. Ta sai ilmselt õpetaja juures varem valmis."Mis siin toimub" küsib tüdruk. Vaatan samas suunas kus tema "meil on uued toanaabrid". Lõpuks vaatab Elli minu poole ja küsib " kes". Mu tuju muutub aina halvaemaks. " Mis sa arvad" vastan mossi vajudes. Elli silmad lähevad suureks. "ega ometi mitte....." ta ei jõua isegi lõpetada kui pistan vahele " jh just nemad". ma polnud tähelegi pannud et mu hääl peaaegu karjeks kerkis. "Aga see pole võimalik me oleme tüdrukud nemad on poisid" vaidleb Elli. "Ma tean nad olevat end ise end direle pakkumas käinud" vastan. Olen ikka paganama vihane miks pidid just nemad siia tuleme. Elli saab ilmselt aru et olen halvas tujus ja ütleb " pole hullu me saame hakkama kuigi ka mulle ei meeldi see lahendus".
Pilutan voodil ja ajan elliga lihtsalt tühjast tähjast juttu. Kell on alles liiga vähe et ka magama minna. Kes ikka kaheksast magama läheb ?
Mõne aja pärast kostab koridorist kolinat. Ma eeldan et need on meie uued toanaabrid. Varsti astutaksegi uksest naeru saatel sisse. Kõnnivad sisse nagu nad oleks siin koguaeg elanud. " Tervist" hüüab Gerth teised ei ütle üldse midagi. Mühakad sellised mitte et ma tahaks nendega rääkida. Nad näevad nelja voodit toa teise seina ääres. Kõigi nelja voodi peats on vastu seina minu ja Elli voodid aga on küljega seina poole. Nad vaatavad kord siia kord sinnapoole ja hakkavad valima kes kus magab . No muidugi Fred astu kohe minu voodi ette ja hüüab " Mina magan siin". Vaatan talle kurjalt otsa ja hakkan tõusma kui ta paar sammu taganeb ja ütleb " olgu olgu" ja keerab ümber ning liigub viimase vaba voodi juurde. Nad jagasid voodid nii et Caspar jäi kõige rohkem akna poole ehk mulle kõige lähemale. Järgimine on Bill siis Fred ja lõpuks Gerth.
Kell saab juba üksteist kui otsustan magama minna. Õnneks pole vahepeal eriti midagi juhtunuid poisid ajavad omavahel juttu ja me elligi lihtsalt jälgime neid. Võtan oma kappist ööriided ja lähen Elli voodi juurde. Vaene Elli tema peab poistega kappi jagama hakkama sest meie toas on kaks kappi aga ühe ehk minu kappi tõid ükskord töötajad et see olevat mulle saadetu ja see ei jäänud viimaseks asjaks mis mulle saatud on. See on imelik mul ju pole kedagi .Äkki ma peaks laskma ellil oma asjad ka minu kappi panna. See on päris suur peaks ära mahtuma küll. Seisan elli voodi ees ja sosistan talle et lähen pesema. Hea et vannituba lukku käib.
Meiel on vannitoas nii van kui dušši nurk.Ma ei viitsi tänavanni minna nii otsustangidušši kasuks. Võtan riidest lahi ja astun Duššikabiini. Vesi on nii soe ja mõnus. Rahunen koheselt. Kui olen lõpetanud olen poole rahulikum kui enne. Hakkan end kuivatama ja võtan öösärgi kätt. Vaatan seda ja mu rahulikku kaob koheselt. Kuidas ma sain selle unustada. Mu öösärk on suur dekolteega, see on põhimõtteliselt ainult pitsist värvilt must ja tumepunane. Kuidas ma lähen sellisega magama kui tuba poisse täis on. Ma lihtsalt ei taha et nad mind nii näeks.Ma läheks kasvõi mingi pluusi ja dressidega aga ma võtsin ju vannituppa ainult selle kaasa. Muidugi ma võiks ka päevariided uuesti selga panna aga sellel poleks vist erilist mõtet. Istun umbes viis minutit juba vanniserval kui otsustan et ükskõik ma lihtsalt lähen siit välja otse voodisse.
ČTEŠ
Kurikuulus
TeenfikceKaks internaatkooli üks poistele teine tüdrukutele. Noortele, kes on kuritegeliku minevikuga, tänavalapsed jne. Ma käin tüdrukute omas, seda arvasin ma kuni poisid meie kooli kolisid.