Pesen ketšupi pesen välja ja teen ennast korda. Pean mõtlema kuidas neile tagasi teha. Hmm ilmselt pole Caspar sellega seotud. Ta ju küsis miks nad nii tegid. Olgu ma teen näo et ei tea sellest midagi ja maksan kätte. Astun uksest välja aga kedagi pole. Tuba on tühi isegi Ellit pole.
Lähen kappi juurde ma unustasin riided vannituppa kaasa võtta aga kuna kedagi pole vahetan siin. Riided välja valitud hakkan neid selga panema. Äkki läheb uks lahti ja sisse astub Caspar. Ma seisan nagu tumm oma punases pesus kesset tuba. Caspar märkab mind ja jääb seisma ning vaatab mind. Tõmban voodist tekki ja katan end selega. Poiss lihtsalt vaatab. " Mida sa vahid pöör pea kõrvale" karjun nii et ta transist välja tuleb. Ta pöörab kohe selja. Panen end kiiresti riidesse " Võib " küsib Caspar. " Jah nüüd võib" vasatn üsna pahaselt. Ta sammub oma voodi juude ja võtab nätsupakki voodi pealt.
Liigun sööklasse. Hommikusöök on kaheksast kümneni. Kell on alles 8.50. Võtan järjekorras oma koha ja jään ootama. Äkki näen et Carolin ja Paula jälgivad mind. Nemad on need kes kogu koolis võimutsevad tüdrukute poolel muidugi poiste poolel on muidugi see kamp kes minu ja Elli toas elavad. Mida naad vahivad ma ei saa aru. k'Kui nüüd aus olla siis päris paljud pilgud vaatavad mind. Saan toidu kätte ja hakkan oma tavalisele koha poole liikuma siis aga märkan et seal istuvad juba Elli, Gerth, Bill j Fred. Ainult Csparit pole. NII sinna ma küll ei lähe. Nemad ju panid mu shampooni sisse ketšupit. Lähen ühte väiksesse kahekohalisse lauda akna all. Hakkan sööma.
Lõpetan söömise ja viin nõud ära. Otsustan minna natukeseks kooli aeda. Jõuan õue. Öösel on sadanud kõik kohad on märjad ja vihmaussid ronivad igalpool ringi. Oh mul tui mõte. Jooksen sööklasse tagasi ja lähen kööki. " Tere vabandust kas teil mingit karpi on" küsin kokkalt ." Ikka on " vastab ta ja läheb tagaruumi ja tuleb tagasi ühe karbiga. " Aitäh" vastan siiralt. Minusse on siin alati hästi suhtutud.
Jooksen tagasi õue ja lähen sinna kus on kõige rohkem vihmausse. Hakkan neid karpi korjama. . Mul on kurjad paanid haha. Jooksen meie tuppa. Õnneks pole siin kedagi. Lähen esimesena Fredi voodi juurde. Ta käib mulle kõige rohkem närvidele. Võtan karbist mõned vihmaussid ja panen ta padja püüri sisse. Järgimiseks panen Billi ja siis Gerthi padjapüüri sisse mõned vihmausid. Oi see saab naljaks olema. Ainult Caspari Padjapüüri sisse ei pan ma midagi. Mul pole midagi ta vastu vähemalt veel.
Võtan õpiku kätte ja hakkan lugema.
Ärgates on juba õhtu. Olin magama jäänud. Olin lõunasöögi vahele jätnud nii et lähen õhtust sööma. Ma olen terve päeva maganud nii et kell on juba kaheksa. Õhtusöök on seitsmest üheksani.
Tulen söömast tagasi. Kõik on juba toas olemas. Oeh ma olen ikka väsinud nädal on väsitav olnud. Võtan ööriided ja lähen vannituppa. Varsti väljun sealt ja lähen voodi juurde. Äkki hüppab Fred voodist välja ja karjub " APPI KURAT MIS SEE ON" . Hakkan kõva häälega naerma.
VOUS LISEZ
Kurikuulus
Roman pour AdolescentsKaks internaatkooli üks poistele teine tüdrukutele. Noortele, kes on kuritegeliku minevikuga, tänavalapsed jne. Ma käin tüdrukute omas, seda arvasin ma kuni poisid meie kooli kolisid.